Perşembe, Şubat 26, 2009

I want to CHANGE myself!

Değişmek istiyorum. Tamamen başka biri olmak istiyorum. Hem fiziksel olarak hem de ruhsal olarak kendimi yok edip yeni birini yaratmak istiyorum.
Herşeyi yeni baştan seçmek istiyorum. Nefret ettiğim herşeyden kurtulmak istiyorum. İşe yaramayan her türlü bilgiden, tüm o saçma sapan korkulardan, aslında kimseyi sevmeyen sözüm ona arkadaşlardan(?!), yıllardır taşıdığım tüm ağırlıklardan kurtulmak istiyorum.Sadece sevdiklerimi alıp çekip gitmek istiyorum.
Gerçekten değişmek istiyorum. Geçmişin, geçmişte bırakacaklarımın beni asla tanıyamayacağı şekilde değişmek istiyorum. Mucizelere inanmak istiyorum. Yeniden başlayabileceğime inanmak istiyorum. Yoksa devam edemeyeceğim. Hiçbir şey olmuyormuş gibi, herşey yolundaymış gibi davranmaya daha fazla devam etmek istemiyorum. İçimde biriktirdiğim tüm öfkeyi, tüm nefreti kusmak istiyorum ama biliyorum ki bunu yaptığımda geri dönüşü olmayacak.
Kendimi dizginlemekten bıktım artık. Özgür kılmak istiyorum kendimi; beni tutan, destek olmak yerine köstek olan herşeyden kurtarmak istiyorum kendimi. Offff değişmek, değiştrmek istiyorum herşeyi!

4 yorum:

  1. bu blog'a rasgele ulastim volkan kardesimin tum yazilarini ruhsal buhranlar okurken , yorum yapmissin o yorum uzerinden bu bloga geldim lafin kisasi

    3 - 5 yazi okudum ve bazi seyler dikkatimi cekti
    icinde bulundugun durumlari bilemem ama hayata daha umutla bakmalisin buna emin buna en basta bu blog' un fon rengini acik turkuaz yaparak hemen basla bence 60 yillik fani dunya , geri kalmis sadece yuzde 60 ; tadini cikar bence

    YanıtlaSil
  2. :) yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Evet burda bir degisim sezdim ve cok hos olmus
    arka plan ve renkler ic acisi okumayi tesvik ediyor
    Etrafimizdaki insanlara yardim etmek icin oncelikle kendimize yardim etmemiz gerekiyor kisacasi

    YanıtlaSil