Cuma, Şubat 13, 2009

Yok Olmak İstiyorum

Çok yoruldum. Toz olup uçmak sonra da yokolup gitmek istiyorum. Peşimi bırakmayan sorunlardan kaçamıyorum. Çözmeyi çok denedim. Bir sorun bitmeden başka biri geliyor. Yıkılmak üzereyim artık. Annem 20 yıl boyunca sürekli tedavi gördü, sonunda 40 yaşında öldü. Şimdi dayım da aynı hastalığa yakalandı. Biliyorum benim de en fazla 10-15 yılım var önümde.

Anneannem iyice küçülüp ufaldı. Annemi kaybetmek yeterince zordu onun için. Şimdiyse gözdesini, dayımı eriyip giderken görmek onu öldürüyor. Ailecek ne kadar dayanırız bilmiyorum. Kardeşim küçük olmasa belki de çoktan vazgeçip yok olmuştum. Ama olmuyor işte ben hep ayakta durmak zorundayım. Herkes benden iyi olmamı, her sorunla ilgilenmemi, güçlü olmamı bekliyor. Herkes bana yaslıyor sırtını. Peki ya ben? Kimse senin halin nasıl diye sormuyor. Dayanamıyorum artık. Hiç sabrım ve gücüm kalmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder