Perşembe, Eylül 03, 2009

Create Sth & Feel Happy

I've decided that I have to express myself in a different way other than just waiting for happiness. I'm gonna back in time and return back with my watercolor paints.

In high school, I dealed with handicrafts. I made various adornments with clay, paints and varnish. I also made lots of stained glasses. Since then I've created many many excuses and nothing else.

But now, I want my creativity back and I want to feel great again!

I have to say that some muses have been inspiring me lately:) They have their own blogs and they creates charming adornments, hairbands, etc.

I'll create e new blog for my works and I'll add it here!


Mutluluğun beni bulmasını beklemek yerine kendimi farklı bir şekilde ifade etmeye karar verdim. Zamanda geri gideceğim ve sulu boyalarımla geri döneceğim.

Lisede el işleriyle uğraşıyordum. Seramik hamur, boya ve vernikle süslemeler, takılar yapıyordum. Bir de cam boyama/vitray yapardım. Sonra bir sürü bahaneden başka hiçbir şey üretmedim.

Ama artık yaratıcılığımı geri istiyorum ve kendimi yeniden işe yarar hissetmek istiyorum.

Son zamanlarda bloglarıyla ve yarattıkları birbirinden ilginç takı-toka, vs. ile beni etkileyen ilham perileri olduğunu da söylemesem olmaz tabi...

Birşeyler üretmeye başlar başlamaz yeni bir blog açıp, linki buraya ekleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder