Perşembe, Ekim 01, 2009

Benim de Hayallerim Var Maalesef:(

Bugünlerde sürekli kendi kendime yapabileceğim kimseye hesap vermek zorunda kalmayacağım işler düşünüyorum.

Şöyle ufak tefek cafem olsa içinde kutu oyunlar, müzik kutusu, spagettiler, çeşit çeşit soslar, dünya salataları, Türk mezeleri, tamamen bana ait tarifler olsa... (Şu an itibariyle aklıma gelmiş bulunuyor ki cafem olursa ilk işe alacağım insan Volkan:) Harika patates püresi ve kek yapıyo:) Cafenin içinde bir de el işleri yapılan, satılan bir köşesi olsa, incik, boncuk, takı, toka...

Offf çok şey mi istiyorum ben yaaa:(

2 yorum:

  1. Gel açalım böyle bir yer ama önce mekanı bulmak lazım ben ortak olurum =)

    YanıtlaSil
  2. ya cidden ben başka türlü mutlu olamıcam galiba:(

    YanıtlaSil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...