Çarşamba, Mart 10, 2010

Bir Başka Kabin Memurluğu Yolculuğumuzun Daha Sonuna Gelirken...

Evet THY mülakatım bugündü. Sabah 9'da THY Call Center Binası'ndaydım. Adayları görünce bi an gözümde Miss Turkey ön elemeleri canlandı :D Yani baştan 1-0 yenik başladım manken gibi hatunlara karşı :p Önce 10'da olan randevum 11 civarına kaydı. Sonra boy-kilo ölçümü, sınavdı, mülakattı derken epey bir gerildim. En son grup mülakatında kendimi tutamayıp brz (mı acaba?!) asabileştim. Diğer adaylar sakinlikle otururken ben brz fazla göze battım. Grup mülakatından çıktığımda bir kabin memurluğu yolculuğumun daha sonuna geldiğimi biliyordum. Tabi ki yanılmadım ve kısa bir süre sonra da internet aracılığıyla başvurumun olumsuz sonuçlandığını öğrendim. Üzgün müyüm? Tahmin ettiğiniz üzere pek değilim :) Sebebini beni tanıyanlar gayet iyi biliyor :) Bu yolculuk da bittiğine göre artık kendi yoluma gidebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konu dönüp dolaşır...

Aşk'a gelir. Selvi Boylum Al Yazmalım'ı izlemenin tadı her yaşta farklıdır. Aşkın tekilliğine ve sonsuzluğuna inanılan gençlik yılla...