Çarşamba, Mart 31, 2010

Zamanın ve dünyanın dışına sıçrayıp kendime bir odacık inşa etmek istiyorum!

Ya hiç vaktim yok:(

Staj tüm günümü dolduruyor. Nete girecek vaktim kalmıyor. Evde zaten nete giremiyorum. Aslında blogla ilgili bir sürü fikrim var ama...

Keşke zamanın ve mekanın ötesine geçmek mümkün olsa!

Bazen gözlerimi kapatıp kendimi uzayın boşluğunda hayal ediyorum. Sadece nokta halinde görünen yıldızlar, gezegenler ve ben. Tık çıkmıyor, hiç ses duyulmuyor. O kadar huzurlu bir an ki!

Bir bilgisayar, bir fincan sahlep ve rahat bir koltuk da işimi görür aslında:) Tüm gün o blog senin bu blog benim gezmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konu dönüp dolaşır...

Aşk'a gelir. Selvi Boylum Al Yazmalım'ı izlemenin tadı her yaşta farklıdır. Aşkın tekilliğine ve sonsuzluğuna inanılan gençlik yılla...