Pazar, Nisan 18, 2010

Cmt, Nişantaşı, v2k designers, uçuk fiyatlar, DKNY, Jenny’s…

Edit: Nil'in sitesinden anladığım kadarıyla aktivitenin eğlenceli geçen anları da olmuş ama ben çok az kaldığım için yakalayamadım sanırım.

Dün v2k designers'ın bloggerlara özel bir tür tanıtım aktivitesi vardı. Blogger olarak ilk aktiviteme katılma hevesiyle fotoğraf makinemi alıp yola koyuldum.

Nişantaşı’na gitmişken diğer mağazalara da bakmadan olmaz diyerek birkaç mağaza ve küçük dükkana baktım. Bazılarına cidden bayıldım, mesela The House Cafe’nin üst çaprazındaki Jenny’s'de ve DKNY'da çok güzel giysiler var.

Gelelim v2k designers'a. Fotoğraflar burda, benim söyleyeceklerim pek hoş değil :/ Beğendiğim parçalar oldu ama fiyatlar inanılmaz uçuk. Tamam, biliyorum giysiler özel tasarım ama -kendi adıma konuşuyorum- bütçeyi o kadar sarsmaya değer mi?

Bu arada V2K’da Nil ve birkaç blogger daha vardı. Nil gerçekten de oldukça güzel bir hatun ve yine her zaman ki gibi oldukça şıktı. Aktiviteyte katılan bazı bloggerları brz garip bulmadım desem yalan olur:/ Sonuç olarak v2k’nın bu organizasyonu benim için pek de umduğum gibi olmadı.

Benim için keyifsiz geçen bu blogger aktivitesi sonrasında tabi ki cmt gecesini güzel bi eğlenceyle kapattım. Reşit’in doğumgünü için epeyce kalabalık bir ekip olarak Madam Despina'ya gittik. Rakılar, mezeler, fasıl ekibi ve tabi ki ortada tüm kurtlarını döken biz:) Herşeye rağman güzel bir cumartesiydi:)

1.,2.,3. fotoğraflar: V2K Designers
4. fotoğrağ: DKNY
5. Fotoğraf: Jenny's





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder