Cuma, Nisan 02, 2010

LiLith'in Günlüğü 1

Selam Günlük,

Benim adım LiLith. Evrenin yaratıcısı olduğu söylenen yüce bir varlık beni ve Adem'i bugün yarattı. Adem erkek ben de dişiyim. Görünürde birbirimizden oldukça farklıyız.

Adem oldukça garip davranıyor. Ne zaman bana baksa yüzüne geniş, komik bir gülümseme yayılıyor. Sürekli bana bakıyor ve gözleri garip bir şekilde parlıyor. Şimdilik birbirimizi pek anlamıyoruz ama sanırım bu geçici bir durum.

...

Selam Günlük,

Bugün Adem'e eş, daha doğrusu köle olmak için yaratıldığımı öğrendim. Üstelik Adem'in anlayışsızlığı da kalıcıymış. Bu arada yaşadığımız yerin adı "Cennet"miş. İşin kötüsü cennetteki tek erkek de Adem'miş.



Selam Günlük,

Şu Adem çok alem adam günlük. Tüm gün etrafta aylak aylak geziyor. Taşlara vurup peşlerinden koşuyor, taşlar durunca tekrar vurup tekrar peşinden koşuyor. Bazen ufak bir taşı brz uzağa koyduğu iki büyük taşın arasından geçirmeye çalışıyor. Buraya kadar yine iyi de bir de kalkıp benim de onu izlememi istiyor.

Hâlâ pek anlaşamıyoruz Günlük. O yiyip içip yatmak istiyor; ben gezmek, yüzmek, dans etmek, konuşmak istiyorum. Ama onun aklı sürekli başka yerde! Ben kuş seslerini dinlemeyi seviyorum, o kuşları avlamayı seviyor. Ben nehirde yüzmeye bayılıyorum, oysa bazen günlerce suya dokunmuyor bile.

Kalbim sızlıyor Günlük. Bir şeyin eksikliğini hissediyorum ama ne olduğunu bilmiyorum günlük:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder