Pazar, Ekim 13, 2019

Sil baştan yaz beni! Sil baştan oku!


Ah yazdıkça yazmak istiyorum. 
Sabahlara kadar anlatmak, 
Konuşmak, 
Yeniden keşfedilmek, 
Sil baştan yazılmak, 
Sil baştan okunmak istiyorum. 

Ne çok yazasım var...
Geceler boyu... Belki günlerce...
Kızıl gün batımlarından turuncu gün doğumlarına kadar...
Paylaşacak ne çok güzellik var!
Ne acı...
Bazen elde değil yok saymak bazı şeyleri.
Üstünü örtsen, geçti desem...
Ama elbet geçiyor her şey.
Hayat geçip gidiyor!
Ben de gülüp geçeceğim az sonra.
Çiçekli bir yolda yürürcesine, muhteşem bir gün batımına şahitlik edercesine gülümseyeceğim sadece.
Ama birkaç dakika daha hüzünlenmek istiyorum mümkünse. Bir şarkı tutuyorum radyodan, şansıma çıkan:
"Ne sen Leyla'sın, ne de ben Mecnun"
Hayat acımasız ve açık sözlü, tam da olması gerektiği gibi!
Az kaldı gülümseyeceğim yine bir kaç dakika sonra...








7 yorum:

  1. Kederli bir akşam içmişiz, sarhoşuz hepsi bu,
    Hüzünlü bir akşam susmuşuz, durgunuz hepsi bu.
    Silip baştan başlamak mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkün değil tabi ki! Zaten anlamı da yok. Sil baştan da başlansa gidilecek yollar, gelinecek yerler aynı :) hayat geçip gidiyor, biz de geçip gideceğiz hüzünlü akşamlardan. yarın yeni bir gün :) yapacak başka bir şey olmadığına göre şimdiden başladım ben gülümsemeye.

      Sil
  2. hayat böyle de güzeeel :) sil baştan nefis şarkııı ve geçmişi hergün unutcan tabii. geçmiş saçma yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tek gün var hayatta, o da bugün! Tadını çıkarmalı di mi? Bugün öyle yaptım ben :)

      Sil
  3. Emeğinize sağlık.''Ağaç Ev Sohbetleri 7'' başlıklı yazımı okumak ve yorumlarınızla katkıda bulunmak üzere sizi blogumda görmekten mutluluk duyacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...