Cumartesi, Mayıs 30, 2020

5 Yabancı Dizi Mimi

Kafadergi blogunun sahibi Mert bir mim yazmış, Deep de cevaplamış, ben de özendim, yazayım dedim :D Aklıma bir sürü dizi geldi. Liseden beri CNBC-e, E2, TLC, FX ve belki de şu an aklıma gelmeyen bilumum yabancı dizi kanalını izleyen biri olarak 5 benim için çok az bir sayı ama bakalım :) Bir de bu mimden yola çıkıp bir anime mimi yazayım ben :)

Aklıma gelenleri karışık olarak yazıyorum 5 tane favorimi en son seçeceğim umarım :))))

1) Bones
2) Alias
3) Görevimiz Tehlike (Star'da yayınlanan versiyonu)
4) Agents of Shield
5) Heroes
6) Buffy, the Vampire Slayer
7) Chuck
8) Coupling
9) Doctor Who
10) Nip Tuck
11) Scrubs
12) CSI
13) House
14) Angel
15) True Blood

Türlerine göre gruplayacak olursam:

Polisiye/Macera: Bones, CSI, Alias, Görevimiz Tehlike, Agents of Shield
Fantastik: Buffy, Angel, Heroes, True Blood, Doctor Who, Agent of Shield
Sitcom: Scrubs, Coupling
Hastane/Doktor: House, Scrubs, Nip Tuck
Komedi&Macera: Chuck


Gelelim favori 5'e... Hımmm... Ya çok zor!!! 5 dizi çok az!

1) Bones
2) Angel
3) Buffy 
4) Alias
5) Heroes

Seçtim ama içim kan ağlıyor desem yeridir :P İlk 15 bile çok zordu, iyi ki 5 diziyle yetinmek zorunda değiliz hayat boyu :D

İlk fırsatta anime için yazayım ben de benzer bir mim :)

Dipnot: Birçoğunu yıllardır izlemedim yukarıdaki dizilerin. Şimdi izlesem aynı tadı verir mi bilemiyorum tabi ki. İzlediğim zamanlarda hevesle takip ettiğim, dizi deyince hemen aklıma gelenleri yazdım. Şu an izlesem hepsini liste yine aynı olur mu bilemiyorum :)

14 yorum:

  1. Csi'ı severim, zaten bunlardan yalnızca onu izlemişim :D diğer dizilere de bir göz atayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CSI - Miami hariç diğerleri güzel :) CSI Miami'deki karakterler fazla dramatik rol kesiyor.

      Sil
  2. Doctor Who <3 <3 <3 Buffy the Vampire Slayer izlenecekler listemdeydi, en sevdiklerin arasına girecek kadar iyiymiş daha fazla ilgimi çekti şu an :D Ekran fotoğrafı aldım heeepsini, teşekkür ediyorum bunun için :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de Bones'u çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12 sezonu baştan sona severek izledik eşimle yıllarca :)

      Sil
  4. Heroes ve CSI dizilerini parça parça izlediğimi hatırlıyorum ama Chuck favorileri dizilerimden. Özlediğimi hissettim iyi mi? :) Anime miminizi ise merakla bekliyorum, aşırı heyecanlandım :))

    YanıtlaSil
  5. Televizyonun siyah beyaz olduğu devirlerde dizilere tutkundum. Görevimiz Tehlike adlı bir diziyi hatırlıyorum ama sanırım sizin bahsettiğiniz yeni versiyonu. Şimdi düzenli olarak dizi ve film izlemeye pek fırsat bulamıyorum maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son 6-7 aydır ekran karşısına oturup öylece bir şey izleyemiyorum. Dikkat ve sabır sürem çok azaldı. Vaktim bol ama sonunu bekleyecek sabrım yok :D Önceden saatlerce izlerdik eşimle internette dizileri ama şimdi bir bölümü bile bitiremiyoruz benim yüzümden maalesef.

      Sil
  6. ha haa dizilerin de müziklerin gibi senin, tarih öncesi çağların dizileri ha haaa :) yani galiba son 5 yılın hiç dizisi yok bu listede :) hımmms :) nip tuck manyak dizi yaa, six feet under ile beraber anılan dizilerden :) buffy efsane yaaa :) e doktor who da tabii :) görevimiz tehlike çok severim eskilerini de izledim yenilerini deee :) csi, cnbece den biliyom ayy O.C vardıııı :) scrubs komediii sevilmez mii :) diğerlerini bilmiyom bakabilirim bazılarına :) house bizim o doktor herhalde hımm :) daha çok dramcı mıymışsın herhalde komedi az ayyy how ı met, big bang theory yok bu listede nayn olmaz. tımıms anime listesi de yap. eskiden izliyodum diyosuun halbüse şimdi diziler çok çok iyi yaa :) neden izleyemiyon ki şimdi ilginç yaa :) hehe demek şimdi mesela 10 sezonluk dizi izleyemem diyosuun. neden sabırsız oldun kiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinazor gibiyim ben de zaten :))) Tarih öncesi çağlardan kalmışım, vahşiyim, uyumsuzum :D How I Met çok izledim ama artık hiiiiiç sevmiyorum. Big Bang Theory süper dizi :) Daha o kadar çok dizi var ki sevdiğim ama yaz yaz bitmez işte!

      Sil
    2. o zaman timsahsın seeeen :)

      Sil
  7. bunların içinden birkaç tanesini biliyorum sadece en sevdiğim de tabi ki doctor who <3 o bir efsaneee :)

    YanıtlaSil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...