Pazartesi, Ağustos 03, 2020

"Ben Değerliyim" diyebilmek...

Bugün kendimi çok sevmeye hatta kendimi şımartmaya karar verdim 🤗 Neden mi? Çünkü insan önce kendini sevmeli ki başkasını sevecek, hayatı sevecek gücü, enerjisi, sevgisi olsun. Dahası biz kendimizi sevmezsek başkası nasıl ve neden sevsin ki bizi? Hadi sevdi diyelim, biz o sevginin gerçekliğinden şüphe etmez miyiz? Birinin gerçekten bizi sevebileceğine inanmamız da zor olmaz mı? Her şeyden önce kendi öz değerimizin farkına varmalıyız bence. "Ben değerliyim" diyebilmeliyiz hiç tereddüt etmeden. Değerimizi bilmeyene üzülmeyi bir kenara bırakmaktan bahsetmiyorum bile :)

Tabi ki narsistleşip kendini beğenmiş biri olup çıkmaktan bahsetmiyorum 😅 Demek istediğim her birimiz olduğumuz gibi değerliyiz gerçekten. Ama istersek daha iyi olabiliriz. Başkaları bizi sevsin, kabul etsin, takdir etsin diye değil de biz kendimizi daha çok, daha kolay sevebilelim; öz değerimizi bilelim diye değişebiliriz 😊

Hadi soralım kendimize? Memnun muyuz kendimizden? Değiştirebilsek neyi değiştiririz kendimizde? Ben cevapları buldum, listemi yaptım 😊 Başlamak bitirmenin yarısıysa yolu yarıladım bile 😃 Hadi hepimize kolay gelsin! 🍀🍀🍀🍀

#cherishingmyself #cherishyourself #changeforyourself #bebetterforyourself



Dipnot: Yazımın çıkış noktasında tabi ki candan ötem Ceren'le yaptığımız günlük sohbetlerimiz var :) Bir de yine Ceren'in önerdiği bir blogta okuduğum şu yazıyı siz de okuyun, çok eğlenceli bence :))

21 yorum:

  1. Bir gün önce kendi blogumda değindiğim bir konuydu bu blogumdaki yazıyı okumaya beklerim sizi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce okudum yazınızı :) Kendimizi sevmekle, kendi değerimizi fark etmekle başlamalıyız hayata :)

      Sil
  2. kendimizi bir miktar sevmezsek çatlarız zaten yaa. ay ceren ile ikinizi zaten çok benzetiyorum birbirinize. her yönden :) o yazı, absalom, eveet eski arkadaşlarımızdan, dergi kitap yayınevi işleri ile uğraşıyoduuu, izmirde, çoktandır yok ortada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke her yönden benzesem ama Ceren'deki o ışığa yetişmek, erişmek mümkün değil :)
      Absalom hâlâ yok ortada zaten bahsettiğim yazı da 5 yıl öncesinden :D

      Sil
    2. ben de linkle birlikte keşfettim absalom'u. keşke geri dönse yazmaya:/

      Sil
    3. Bu akşam absalom ile telefon konuşması yapacağım ve bu dileklerinizi de ileteceğim söz :D bence de yazmalı, yazmalı!

      Sil
  3. Ben değerliyim Mrs. Kedi:) Sizin de kendinizi aynı şekilde değerlendirmeye karar vermeniz sevindirici:) Beni olduğum gibi kabul etmeyen başka kapıya. Onlara kendimi beğendirmek zorunda değilim. Eğer bunu yaparsam ikiyüzlü olurum.

    Ceren'in yazısını okudum, çok güzel yazmış o da.
    Absalom'un yazısı da çok eğlenceli. Yazmaya devam etse keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle değerliyiz Mr.Kaplan, unutmamak lazım bunu :)

      Çok ara vermiş Absalom ama belli olmaz yazar belki yeniden :)

      Sil
  4. "keşke kendimi sevmeye karar verdim." demek kadar kolay olsa bu. en azından benim için. ama büyüyorum ve öğreniyorum. süreç içinde, pratik kazandıkça, günlük yaşamıma bir şeyler iliştirdikçe öz değerimin arttığını fark ediyorum.

    ve ceren'i anmadan olmaz. onun yazılarının bana kattığı çok şey var. :)

    güzel yazının gönderdiği enerji için teşekkürler kediii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslinda her şeyi gözümüzde daha doğrusu zihnimizde büyütüp zorlaştıran biziz. Yoksa kendimizi sevmek de kolay, sevmediğimiz yönlerimizi törpülemeye çalışmak da :) Değişmek kolay degil tabi ama önemli olan daha iyiye gitmek icin çabalamak zaten :)

      Sil
  5. Ay çok tatlısın sen, bitaneciğim. Bugün benim için önemli bir gün, bu yazıyı okuyarak başlamak çok iyi geldi. iyi ki varsın! Akşama doğru kendime gelirsem yeniden iade-i ziyaret yapacağım. Bu konudaki fikrim uzun :) Bu arada yorumlarda ismimi görüp yanında güzel bir şeyler görmek de çooook iyi geldi bana bu sabah, çok! Var olun sağolun gerçekten, çok iyi geldi...

    YanıtlaSil
  6. Başlamak yolun yarısı, kendimi değerimizi anlayama en azından yeni yeni başlayacağız, belki birileri bitirdi, belki birileri kendisini aynada seyredip hala hüzünleniyor, kendini sev, kendinle barış gerisi gelir zaten, bu ara sanırım bu tip bloglara fazla denk geldim ama önemli bir konu ne kadar tekrar o kadar iyi, güzel bir yazıydı, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. iyi geceleeer, geçerken uğradıııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pekii, dinlendin miiiii :)

      Sil
    2. Evet simdi Hayat Hanım'la Hayati Bey'i yazcam. Senin Feriha Hanım'i da takipteyim, hemen arkalarindaki bankta oturuyor gibi dinliyorum mevzukari :))

      Sil
    3. hıhıms, hadi aşk bekliyozzzz :)

      Sil
  8. Her seyin bu kadar değersizleştiği bir zamanda ben değerliyim diyebilmek zor iş doğrusu. Sizin adınıza çok sevindim. Umarım herkes diyebilir birgün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek zorundayız. Biz demezsek başkası nasıl desin? Oldu da dedi biz inanmazsak ne fayda :)

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...