Perşembe, Ekim 22, 2020

Sen Dur, Önce Ben Anlatayım

Böyle insanlar var gerçekten! Evet çok şaşırtıcı ama varlar ve kendi söylediklerini herkesinkinden önemli sanıyorlar. İlginç, hem de çok ilginç! Araştırılması gereken klinik vakalar bence!

Ya sen benim dediğimi dinlemiyor, yazdığımı okumuyorken ben niye durup seni dinleyeyim, okuyayım? 

Kimsin sen? Şu 3 günlük dünyada ne gibi bir anlamın, değerin olduğunu sanıyorsun? YOK! Senin de yok, benim de yok! Birbirimize değer verdiğimiz kadar varız ve sen bana zerre değer vermiyorken ben neden sana hak ettiğinden fazla değer vereyim? Senin zamanın kıymetli de benimki çöpe atılacak kadar boş mu sanıyorsun acaba? 

Lütfen zahmet edip ziyaret ettiğiniz sayfada yazılanları dahi okumadan sağa sola yorum yapıp "Sayfama beklerim", "Son yazımda şundan bahsettim" tarzı yorumlar bırakmayın. Sadece bana değil, arkadaşlarıma da yapmayın! Artık iyice kızıyorum, kendimi tutamayıp rencide etmeye kadar götürebilirim mevzuyu. Sonra uyarmadın demeyin!


26 yorum:

  1. Klinik vaka doğru tespit :)
    Beni bu kadar sinirlendirmiyorlar çünkü iyi anımda değilsem zaten bakmıyorum bile sayfalarına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem bu bloga gelmiş, yazıya tıklamış, bir zahmet okusun da anlamlı bir yorum yazsın ya! Okumadığını açık açık yazanlar bile var! "Senin yazını okumadım ama sen benim son yazıma bir göz at". Bu ne cürettir anlamıyorum cidden ve sinirlenmekten alıkoyamıyorum kendimi. Böyle narsist, hatta küstah olmak yerine insan gibi okusa, bir yorum yapsa ben zaten kendiliğimden gidip bakarım onun bloguna, mutlaka iade-i ziyaret yaparım. Yine de durup bir an düşününce üzülüyorum aslında. Demek ki ne kadar ilgiye muhtaç ki blog blog gezip kendi bloguna insan çağırıyor, beni okuyun, beni görün, benimle ilgilenin diyor.

      Sil
    2. Cidden öyle diyen oldu mu?! Nasıl bir küstahlık hakikaten. Hak etmeyenlere üzülme boşuna. İnsanların artık hiçbir şekilde şaşırtmadığı döneme doğru gidiyorum galiba :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kendimi tuttum tuttum ama üst üste birkaç blogda görünce dayanamadım yazdım :))

      Sil
  3. ;) sakin..
    tencere ne kadar boşsa, sesi o kadar çın çın çıkar biliyorsun, tencerelere de ihtiyaç var, hep fırın yemeği olmuyor işte. sayfama beklerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda kahkaha attım :))))))) İyi ki varsın sen <3 <3 <3

      Sil
  4. Tuhaf bir durum evet ama ben hiçbir duygu durumu besleyemiyorum bu tür yaklaşımlara.Tolere edebiliyorum sanırım:)Sizi okumadım ama beklerim ile henüz karşılaşmamış olduğum için de olabilir.Bu da olmaz ama sahiden yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyin bir haddi hududu olmalı. Yoksa da gelecek lafa hazır olunmalı. Boşver deyip geçemiyorum işte ben bazen :)

      Sil
  5. Bazı insanlarla konuşurken gözlerinde seni dinlemeyip kendi bir sonraki sözünü planladığını görürsün. Hemen susarım böyleleri karşısında.

    Bloğa öyle yorum yapanlara arada laf sokuşturuyor olabilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dinlemeyene anlatmam da işte yazıyı okumaya değil de kendi bloguna davet etmeye gelene yazmama işini nasıl yapsam çözemedim. Gıcık olduğumu yazayım ki öyleleri gelince "Ben uyarmıştım, okusaydın yapmazdın" diye direkt üstlerine atlama hakkım olsun bari :)))))

      Sil
  6. Erken çocukluk döneminde ilgisiz bırakılmış olabilirler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya da geç ergenlik yaşıyor olabilirler, kendilerini hala şirin, şeker, çocuksu bir tatlılık abidesi de sanıyor olabilirler. Diyorum ya klinik vaka!

      Sil
  7. Sinirlenmekte sonuna kadar haklısınız. Fakat asla vazgeçmeyecekler. En iyisi hiç dikkate almayın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazayım, sisteminden çıksın gitsin. Umarım bundan sonra dikkate almamayı beceririm :)

      Sil
  8. Evet !!! aynen hissettiğim bu benim de.. önce geldiğin bloğa bir bak, hangi yazıya, hangi duyguya gelmişsin.. yorumunun sonunda da dersin ki zarifçe "acaba benim bloğumu destekler misiniz?" bu kadar. HAKLISIN!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum ya normal olsa yazdıkları, o demese bile ben gider bakarım bloguna zaten, kimmiş, ne yazıyormuş, ben de bir selam edeyim ona... Ama işte kendini bilmezler var hayatın her alanında. Olsun, o da lazım demek ki :D

      Sil
  9. Evet, sizi çok kızdırmışlar belli:)) Yazıyı okumadan yorum yapanlar gerçekten çok itici geliyor bana da. Onların ayıbı ne yapalım. Ben yazıyı en az bir sefer okuduğum yetmezmiş gibi bütün yorumları okuyor, daha sonra söyleyecek bir sözüm varsa yorum yazıyorum.
    Ha, bu arada unutmadan, C. de sayfasını ziyaret etmenizi bekliyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha hala bekliyorum kediciğim
      Kaystros sizin bloğunuzdaki yorumları ben de okuyorum, çok keyifli tartışmalar oluyor bazen çok şey öğreniyorum sizdeki yorumlardan! Vallahi en kaliteli yorumcular da sizde yani :D Yazmasına yazarım da, yazdığımı anlayacak okuyucuyu getirin bana diyen kimdi Napolyon muydu :P

      Sil
    2. Ben C.nin kulu kölesiyim zaten. O gelme dese bile ben kapısından ayrılmam, bloguna uğramadan geçen günüm yok ki :)

      Mr. Kaplan sizin yazıları da, yorumları da hakkıyla okuduğunuz o kadar aşikar ki her kelimenizden anlaşılıyor :) Tüm bloglara yaptığınız yorumları severek okuyorum. C'nin de dediği gibi sizin blogdaki yorumları okumaya da ayrıca bayılıyorum. Ne zaman yazı yazsam yorumlar gelse de konuyu derinlemesine tartışsak diye bekliyorum. Çok değer verdiğim Bloggerlar var, yazılarını ve yorumlarını dört gözle beklediğim ama işte araya öyle kendini bilmezler girince keyfim kaçıyor :))))

      Sil
  10. tamam tamam geçtiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti geçti. Ciddiye almamak lazım, kendi farkında bile değildir muhtemelen yaptığı şeyin ya da bu yazıyı da okumayacağı için anlamaz da kendinden bahsedildiğini.

      Sil
  11. Başka türlü nasıl iletişim kurabiliriz. Hem biz para kazanıp ayakta kalmaya çalışıyoruz ana artik reklama da tıklamıyorlar. Siz de haklisiniz ama ben bu kadar sinirlenmiyorum bu duruma. Bloguma beklerim. Reklama tıklarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  12. Ah Yahya ah:) bari bu postun altına bunu yazmasaydin:) kuyruksuz kedi cirmigi yemek üzeresin cunku... Bu arada haklısın canım, varsin olsun, cevap verme veya yayinlama, önüne gecilebilecek bir durum değil çünkü. Tek derdimiz bu olsun.

    YanıtlaSil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...