Pazartesi, Haziran 14, 2021

Nokta (Virgül de olabilir)

"Pis değil ama dağınık" olmaya bir nokta koymaya karar verdim sonunda ve bugün hemen harekete geçtik Evrim'le. Tabi ben nokta diyorum ama belki de sadece virgüldür; yani her an her şey eskiye dönebilir :D

Hopa'da oturduğumuz ev 3+1 ama salon(?) oldukça küçük ve mutfak da depolama alanı konusunda sınıfta kalıyor maalesef. Evin konumu ve manzarası çok güzel olduğu ve de benim taşınma fobim olduğu için ev değiştirmeyi hiç düşünmüyoruz. Hâl böyle olunca mevcudu nasıl daha iyi yaparız diye düşündük ve bugün güzel bir pazar kahvaltısı sonrası işe giriştik.

Önce mutfakta açıkta olan rafları düzenledik. Dolaplar yetmediği için aldığımız ekstra dolabın üzerine yığdığımız ıvır zıvırlardan kurtulup sadece bitkilerimizi orada bıraktık. Mutfak kapısının yanında duran soğutucuyu da arka odaya aldık. Mutfağı hallettikten sonra diğer odalara geçtik.

Evrim epeydir salondaki salıncağı geçen yaz durduğu yere, arka balkona taşımak istiyordu. Daha değil diyordum ama bugün pes ettim. Taşıdı ve iyi de oldu, salon epeyce rahatladı salıncak çıkınca. Ön balkondaki saksılardan bazılarını da arka balkona aldı Evrim. Salıncak yerleşecek bahanesiyle ben de arka balkonu yıkayıp temizlemiş oldum :))

Mutfaktaki depolama alanı eksikliğinin bir benzeri girişteki portmanto için de geçerli. Yine ekstradan aldığımız ayakkabı dolabının üstü de ıvır zıvırdan geçilmiyor ki hepsini ayıklayıp düzenledik ve şu an giriş de derli toplu oldu.

En zor oda Arya'nın odasıydı sanırım. O kadar çok yayıntı vardı ki odasında... Sadece onun odasından 4 poşet çöp ve geri dönüşüm malzemesi çıkardık. Bir noktada Evrim çıldırıp ne varsa atacak diye korkmadım desem yalan olur :))) Arya'nın odasından sonra bir mola verip bir şeyler yerken ne kadar yorulup acıktığımızı daha iyi anladık.

Odalar bitince geriye detay işler kaldı. Toz almak, fazlalık eşyaları ayıklayıp atmak/vermek... Keşke bu kadarla her şey bitti diyebilseydim ama maalesef köfte yapmak için aldığım kıyma dolapta beni bekliyordu :( Köfteleri yapıp bir kısmını buzluğa bir kısmını fırına attım.

Yemekten sonra yarınki kahvaltı için ön hazırlık yapmaya giriştim. Çok sevdiğim bir arkadaşım, ablası ve bir arkadaşları daha bize kahvaltıya gelecekler. Balkon manzarımızı yakından görmek istiyorlar 🤩😁 

Kahvaltı hazırlığı bitince çamaşır katladık Evrim'le ve son olarak da banyoyu baştan başa temizleyerek işleri bitirdim :) Bu satırları arka balkonda salıncakta kesi gibi kıvrılmış hâlde yazıyorum :) Evrim'in uyumaya gitmeden önce kesip kucağıma bıraktığı karpuzu yiyip ben de uyusam iyi olacak sanırım, malum sabah misafirim var :)


I Kissed A Girl - Katy Perry

Şarkı "Pride Month"a ithafen gelsin :)

Canım Ceren sayesinde ben de "Oyun"a katıldım :) 








20 yorum:

  1. Ooo okurken ben yoruldum vallahi, ama ferahlamışsınızdır bence! fotolar yine şahane. küpelere de ayrıca bayıldım :)Ceren'de de yeşil favorimdi, sizde de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de çok yorulmuşuz, uyku bile kesmedi :D Sanırım en eğlencelisi yeşil olan :) Benim favori küpelerimdi bu küpeler, teklerini kaybedince eşleştirip böyle kullanmaya başladım :)

      Sil
  2. Ayyyy hepsini yeniden görmek.. <3
    Oz bu sabah mesaj atmış. 1978'deki bayrağın orijinalinde pembe ve turkuaz da vardı, iki gün daha çıktı hadi diye... hadi! :))
    Pembe de ennnnn nefret ettiğim renktir ama dur bakalım bişiler bulacağız.
    Ev temizliği konusunda ise.... Ayh diyorum. Geçen hafta 3 gün falan temizlik ve düzenleme yaptım sabahtan akşama dek. En son perşembe dışarıya şu hani top top ışıklar oluyor ya sardırmalı, ondan kurdum, gecesine böyle her yer misss her yer misler gibi, aldım elime bir kadeh beyaz şarap, oturdum altında tek başıma. Ay bir iyi geldi... Sen de ne olursun o güzel temiz düzenli evinde bir otur uzat ayaklarını ve keyif zamanı yap, yapıyorsun ama bir de benim için yap ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senle beraber oturdum bahçeye, sağlığımıza <3 hâlâ pembeli foto bekliyorum senden, unutmam bak ben :D

      Sil
  3. Oy oy oy,darısı başlarıma inşallah. Bizim evimizin babasından bir şey isteyince; “ iki tane yetişkin çocuğun var, onlara söylesene” diyor bana. E, bir yere kadar da haklı ama insan da eşinden bir el bekliyor yani ehehehehe. Evrim kardeşime maşallah tü tü tüü, Allah bozmasın 😁. Miss gibi oturun, dostlarda kahvaltının tadına da doyum olmaz, olmamıştır da tahminim. Çok sevgiler, çok kalpler bırakıyorum şuraya, şuraya da biraz gök kuşağı ❤️🌈❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğiniz gibi dostlarla kahvaltının tadına doyamadık, üstüne denize gittik, yetmedi, dere kenarında balık yemeye de gidip günü tamamladık :) 💜🌈💜

      Sil
  4. Tüm odalar zordur ama çocukların odası bambaşka.. Ellerine geçen her şeyi eve getirip sonra atılmasınlar diye bir kenara gizlice tıkıştırmaları, bizim ebeveynler olarak gereksiz yere alıp alıp dolaplardan taşan malzemeleri.. İyi halletmişsiniz:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arya evde olmadığı için işimiz nispeten kolay oldu. Evde olsa mümkün değil ayıklayıp atamazdık :D

      Sil
  5. Tek güne çok iş sığdırmışsınız ama evde atmayı seven biri varsa kola olur. Benim koca kişisi biriktirir de biriktirir. Kendi bile bulamıyor artık aradıklarını.

    YanıtlaSil
  6. Oh, ne ferahlamışsınızdır. Güle güle oturun şimdi.

    Ay şimdi Ceren'dekileri görmüştüm, senin fotolar da harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Foto işi Ceren'e de bana da çok iyi geldi, bol vol güldük :)

      Sil
  7. oooooo tv de TLC veya DMAX belgeselleri gibi olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Yaaa Hopa'da mı yaşıyosunuuuuz! E ben de Trabzonluyum, kitaplarım da Trabzon'da geçiyor yaaa ^^

    Kendimizle ilgili bir şeyler bulduğumuz veya bulmasak bile gerçekten keyif alarak okuduğumuz kitaplar bizde izler bırakır :)
    Okumak gibisi var mı ya :)

    (bu arada, blog'umda kitapla ilgili bir sürpriz gelişme var :) kitabı okursanız yorumlarınızı mutlaka bekliyorum)

    YanıtlaSil
  9. Ben de pis değil dağınığım diyorum da annem kabul etmiyor benim eve her geldiğinde toplarken pissin evladım piss diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler :)) şu an ev yine dağınık ve ben öylece bırakıp kızımla denize geldim :) hayat kısa, temizlik hiç bitmez :D

      Sil
  10. O da bir şey mi:))) Oğlum İzmir'e geldi. Bir ev aldık, onun tadilat işleri, taşınma işi, kırılacak eşyaların kolilere yerleştirilmesi, üç kat merdivenden kolilerin taşınması, bizim evin tadilat işleri, elektriği, tesisatı, yayıntılar, yayıntılar... Yetmedi, kızımın nişan hazırlıkları ki ona pek faydamız olmuyor ne yazık ki... Nefes alacak zaman yok. Neyse geçecek, geçecek. Bugüne kadar yaklaşık 30 (yazıyla otuz) ev değiştirdik, şerbetlendik sayılır:))) Neyse ki bu son taşınmada kırılan, dökülen bir şey yok. (Çünkü bizzat kendim kolileyip oğlumla birlikte taşıdık) Her seferinde bu son diyoruz, yine çıkıyor bir taşınma. Eşinize tebriklerimi sunuyorum, kıymetini bilin:) Selamlar, yeni düzeninizde keyfini sürün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 mu 😱😱😱 Benim ciddi bir taşınma fobim var. Panik atak geçiriyorum ve kaçıyorum her şeyi bırakıp 😅 Asıl bizim sizi tebrik etmemiz gerek 30 kez taşınma için! Kızınıza şimdiden mutluluklar! Tüm ailenize de sevgiler, selamlar :)

      Sil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...