Pazar, Eylül 26, 2021

İyi gelen şeylere devam...

Önceki yazımda yapılacaklar listesi hazırladığımdan ve listeyi tamamlayıp işleri bitirmenin iyi geldiğinden bahsetmiştim. Bugün için de bir liste hazırladım ve ilk maddesi bitti bile :)

Update: Bittikçe gelip gidip tik atacağım 😁

- 7 kg taze fasulye ayıklanıp buzluğa kaldırılacak ✅

- Süt mayalanacak ✅

- 1,5 kg taze fasulye ayıklanıp pişirilecek ✅

- Balkondaki dolap düzenlenecek ✅

- Balkon yıkanıp temizlenecek ✅

- Arya ile aktivite ✅ (Mangala oynadık :) 

- Ütü yapılacak ✅

- Market alışverişini unutma, erteleme! ✅

Şarkı: Fatih Erkoç - Sensiz Olamam

Yukarıdaki şarkı dün temizlik yaparken radyoda çaldı ve ben mest oldum :) Aşağıdaki şarkı ise Momentos'a denk gelmiş radyoda, önceki yazının yorumuna yazınca onunda açıp dinledim :)

Şarkı: Kayahan - Başı Boş Saatlerde


6 yorum:

  1. ütü yapılırken dizi izlenecek :) ağaç evi yazcam bu akşam hıhıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dizi izledim ütü yaparken :) Bekliyorum Ağaç Ev'i o zaman ;)

      Sil
  2. tamamdır haftaya o iş sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım bile, taslaklarda sabırsızlıkla sırasını bekliyor :))

      Sil
  3. Katlanıp kaldırılacak bir sürü çamaşır varken şu an oturdum blogları geziniyorum:) İyiyim böyle ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin sırrı başlıkta gizli: "İyi gelen şeylere devam" :D Ne iyi geliyorsa ona devam :) Ben de bugün çamaşırları bırakıp arkadaşlarımla kahve içmeye gittim. Oh sefamız olsun :)

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...