Salı, Ekim 26, 2021

Hayatı Güzelleştiren Şeylerde Bugün

Bugün Handan bana büyük bir iyilik yaptı hiç bilmeden. "Akşama ne yesek?" derdinden şıp diye ve çoook lezzetli bir çözümle kurtardı beni :))

Bugün okulda nöbetçiydim. Bahçe nöbetçisi. Hava çok soğuktu ama güneş vardı. Dışım dondu ama kalbim sonbahar güneşi ve Handan'ın yazısıyla ısınıp sıcacık oldu 🧡

Handan sarımsaklı ekmekten bahsetmiş blogunda. Okuyunca tabii ki canım çekti ve tüm gün sarımsaklı ekmekler uçuştu zihnimde. Çok da iyi oldu, gereksiz şeylere yer kalmadı :D

Akşam yemeği için sarımsaklı ekmek ve domates çorbası yapmaya karar verince alışverişe gittim ve hazır gitmişken sıcak şarap için gerekli malzemeleri de aldım :D

Alışveriş dönüşü önce şu manzaranın tadını çıkardım. 



Sonra sarımsaklı ekmek ve domates çorbasının 😋



Şimdi de sırada sıcak şarap var 🤩

Blogger ve telefonum izin verirse şuraya bırakacağım onun da fotosunu 😁😁😁







14 yorum:

  1. Ahhh sıcak şarap en sevdiğiiiimmm.Geçen senenin karantinasının kurtarıcısıydı. Şirince'den aldığım meyve şaraplarını onun için saklıyorum. Ben portakal kabuklarına karanfil saplayıp koyuyorum. Çok güzel bir aroması oluyor. Aslında bir tarif yazısı da yazabilirim bak, hımmmmmm :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de koyuyorum karanfil ama direk tencereye attığım için gözükmüyor galiba :)) Tarifi ben de yazayım diyorum ama üşendim. Yazıya eklerim gün içinde fırsat olursa :) Sizin tarifi de bekliyorum, onu da deneriz :)

      Sil
  2. Amanıınn.. bunlar acaip lezzetli gözüküyor. Eline sağlık, senin de tarifi veren arkadaşın da. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off nasıl keyifliydi hem yapması hem de yemesi Momentoscum 😍🤩😋 Sen de yap ilk fırsatta :)

      Sil
  3. oh oh ne güzeel, sarımsaklı ekmek ikea da yiyiom hep, domates çorbası da en sevdiğim :) ya madem baksan yaa, bir kere de foccaccia ekmeği yapsana, bir de brokoli çorbası :) sonra da tariflerini versene amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun şu foccaccia hep aklımda olan bir şey ama üşeniyorum :))) Broccoli çorbasını evde kimseye içiremezsem hepsi bana kalır :))
      Tarifleri yazcam ilk fırsatta.

      Sil
    2. Yıllar önce bir İtalyan ve bir İspanyolla birlikte 2 tepsi foccaccia yapmış ve tüm yapım aşamalarını da videoya çekmiş sonra da kendim tek başıma yapmıştım. Müthiş bir lezzet ama epey zaman harcanıyor, çünkü mayalanması gerek. :))

      Sil
    3. Offf ne güzelmiş! Ben de çok isterdim böyle birinci elden öğrenip yapmayı :) Ama işte uzun süreceği için üşeniyorum. Sonuç odaklı olduğum için beklemem gereken süreçlerde geriliyorum ben :))

      Sil
  4. Afiyet olsun. Sarımsaktan hoşlanmayan nadir kişilerden biriyim ama sarımsaklı ekmeği, içinde sarımsak olan çemeni ve bazı mezeleri severim. Domates çorbası da favorilerimden biri:) Basit ve güzel bir menü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğan ve sarımsak koku sorunu yüzünden biraz çetrefilli ama yiyeceklere kattıkları lezzet sebebiyle de benim için vazgeçilmezler Mr. Kaplan :) Yalnız çok sevsem de çemene ve dolayısıyla da pastırmaya mesafeliyim. Bir kez yiyince en az 3 gün kokusu gitmiyor insan bedeninden. Eşime "Ya pastırma ya ben!" demişliğim bile var :))))

      Sil
  5. Hımmm nefis gözüküyor :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. :) Çok güzel bir menü olmuş. En sevdiğim çorbadır Domates çorbası. Afiyetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben orta 1'deyken neredeyse her öğlen içerdim domates çorbası. Sonra bıktım sanırım, yıllardır içmiyordum. Bu yıl yeniden sevmeye başladım :)

      Sil

Konu dönüp dolaşır...

Aşk'a gelir. Selvi Boylum Al Yazmalım'ı izlemenin tadı her yaşta farklıdır. Aşkın tekilliğine ve sonsuzluğuna inanılan gençlik yılla...