Cuma, Mart 26, 2010

Dön Dön Durma Dön Dünya Döndür Başımı / Senin Aklın Karışmış Topla Başını

Dünya durma kan kusturma 
Dünya durma can susturma 
Dersin buysa aldım korkma 
Derdin buysa eğlen vurma 
Haydi dünya maşallah döndür başımı 

Bu aralar Candan Erçetin'le yatıp Candan Erçetin'le kalkıyorum. Bu şarkıya bayılıyorum. Özellikle son kısmı çok seviyorum: "Senin aklın karışmış topla başını". Dünyayla kafa buluyor gibi :D Tabi bir de "Bahar" var. 

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum 
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar 
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var 
Tabi ki ben böyle olduğum için bahar 
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim 
Bütün kış dallarında tomurcuklar var 


Dinledikçe keyifleniyorum:) Bir şarkı daha var ki bu 3 şarkıyı arka arka dinleyince acayip iyi geliyor bana:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...