Salı, Mart 30, 2010

BÖ! 2010

2010 Blog Ödülleri için bloğum ilk elemeyi geçmiş.

Tabi sevinmek için çok erken. Çünkü blog dünyasındaki birbirinden güzel ve değişik onca blog içinde şansım brz az gibi:(

Ama olsun bakalım başka kimler aday olmuş?

2 yorum:

  1. peki nerden anladın ilk elemeyi geçtiğini. Ben de hala tık yok :)

    YanıtlaSil
  2. mail geldi, sonra siteden de kontrol ettim Tarıkcım:)

    YanıtlaSil

Büyümek insanın başına iş açıyor!

Küçükken mutfak dolaplarının kirlenmesi gözüne batmıyor insanın. Küçükken çamaşır sepeti dolup taşsa da rahatsız etmiyor. Yıkama, kurutma, ü...