Pazar, Haziran 21, 2026

Büyümek insanın başına iş açıyor!

Küçükken mutfak dolaplarının kirlenmesi gözüne batmıyor insanın.

Küçükken çamaşır sepeti dolup taşsa da rahatsız etmiyor. Yıkama, kurutma, ütü yapma zorunluluğu yok. 

Acıkınca salça ekmek - bir de üstüne ekmeğin içi ile zeytinyağ sürüp kimyon atınca - yetiyor insana.

Ödenecek faturalar, takip edilecek işler, halledilmesi gereken sorumluluklar... 

Ve daha bir sürü ufak tefek şey yok küçükken. Ama büyüdükçe... 

... 

Az önce mutfak dolaplarını sildim. 25 dolap/çekmece kapağı ve bir de bulaşık mak., buzdolabı ve fırın kapakları var!!! Sonta kalkıp tezgah arasını, tezgahı ve ocağı sildim. Evi süpürdüm. Makineye bir tur daha çamaşır attım. Sırada banyoların temizliği var :( Oysa ki tek istediğim sahilde uzanıp kitap okumak... 



Keşke çocuk olsam... Söz bu kez "Ben artık büyüdüm, bana karışmayın!" demeyeceğim. 




Cumartesi, Haziran 20, 2026

Ben bugün ne yaptım?

Ben az önce göz altı ışıltı dolgusu yaptırdım!!!


:))) 


Oldum olası göz altlarım mor benim :( Özel bir etkinlik olmadıkça makyaj yapan biri olmadığım için böyle mor mor geziyorum günlük hayatta. Uzun zamandır bu ışıltı dolgusunu denemek istiyordum ama buralarda yapan bir doktor yoktu. En yakın Trabzon'da var ama oraya da sırf dolgu için git gel yapamam. Üşenirim :))





Geçen hafta arkadaşım telefonda konuşurken duydum Hopa'ya yeni bir klinik açılmış ve dolgu, prp, botox, mezoterapi yapılıyormuş. Giden herkes de memnunmuş. Hemen araştırdım ve sonunda bugün gittim.

Doktor, kısa bir değerlendirme sonucunda  ışıltı işlemi yapmaya karar verdi. Önce uygulama yapacağı yere yakın bölgeye bir krem sürerek uyuşması için beni 2 dk bekletti sonra da iğneyle dolgu yaptı. İşlem bitince de "Mezoterapi de yapayım size, bu seferlik benden olsun" dedi :) Tabi ki sevinerek kabul ettim :D

Şu an yakından bakınca biraz şiş ve kırmızı ama inecekmiş. 2 Temmuz'da kontrol edip gerekirse biraz daha dolgu yapılacak. Yıllardır merak ediyordum acaba işe yarar mı, değişiklik olur mu diye, artık birebir deneyimleyerek göreceğim :) İşe yaramazsa da en azından denemiş ve bu yöntemi elemiş olurum :)

... 

Okullar önümüzdeki Cuma kapanıyor. Not girişlerimi tamamladım. E-okul işlemlerinden sadece karne görüşü ve kulüp öğr. görüşü yazmam gerekiyor. Okula teslim etmem gereken belgelere gelirsek; sınav kağıtları, proje değerlendirme ölçeği, ders kesim raporu, sınıf rehberlik sene sonu faaliyet raporu, kulüp sene sonu faaliyet raporu... Bir kısmı hazır, sene sonu faaliyet raporlarını da yazarsam işim bitti sayılır :) 

Geçtiğimiz perşembe geleneksel takas etkinliğimizi yaptık okulda. Şu ana kadarki en başarılı takas oldu diyebilirim. Getirilen her şey yeni sahiplerini buldu 
:) 





Kazağımı takas etkinliğinden aldım 🤗 

... 

Az sonra Arya ile barbunya ayıklayacağız. Akşamın menüsü barbunya, pilav ve salata :)





Pazartesi, Haziran 15, 2026

Cuma, Haziran 12, 2026

Bugün

Tatil gelsin artık!.. 


Sabah
... 



Akşam
... 



Gece
... 

Yarın 8.sınıflar LGS'ye girecek, okullar 26 Haziran'da kapanacak. 

Hızlıca - sağlıkla, huzurla - geçsin şu son günler de tatile kavuşalım.



Pazar, Haziran 07, 2026

Hafta sonu ve #13 yaş

Uzuuuun süren hatta bir türlü bitmek bilmeyen kıştan sonra güneşli, sıcak, çok güzel bir hafta sonuydu.


Canım kocam denize girmedi ama yine de dün benimle plaja geldi 🥰 



 Bugün de denizdeydim 🤗 

...

5 Haziran Arya'nın doğum günüydü. 


🧿🩷 Kuzu 13 oldu 🩷🧿 

... 

Çarşamba, Haziran 03, 2026

Biraz yeşil, biraz mavi...



💚💚💚 Okuldan önce yeşil 💚💚💚 



🩵🩵🩵 Okuldan sonra mavi 🩵🩵🩵 

... 

(Fotoların şarkıları da var :) 



Büyümek insanın başına iş açıyor!

Küçükken mutfak dolaplarının kirlenmesi gözüne batmıyor insanın. Küçükken çamaşır sepeti dolup taşsa da rahatsız etmiyor. Yıkama, kurutma, ü...