Bir okul yılını daha sağ salim atlattık çok şükür 😅
Son haftanın özetini yapalım :)
Melikoş'un son sahnesini kaçırmadık, geceyi çılgınca sans ederek kapattık 😁
Oturduğumuz nadir anlardan biri 😁
Sekizlerimizi mezun ettik 🥲
En az üç farklı telefonla fotoğraf çekilince herkes böyle başka birine bakıyor 😂
Karne töreni sonrası Şu kuşumla takıldık 😍
...
Dün akşamı da kutlama yemeğiyle taçlandirdik. Hem okulların kapanışını hem de annemlerin (Evrim'in anne-babası) İstanbul'daki evlerini kapatıp tamamen Hopa'ya taşınmasını kutladık 😊











oh, okullar kapandı, artık dinlen gönlünce kedicim.
YanıtlaSilanne-baba Hopa'ya mı taşında? vay, çok büyük karar vallahi, bir yaştan sonra şehir değiştirmek zor aslında, tebrikler. dilerim mutlu olsunlar