Pazar, Haziran 28, 2026

Ve tatil başlar!

Bir okul yılını daha sağ salim atlattık çok şükür 😅 

Son haftanın özetini yapalım :) 


Melikoş'un son sahnesini kaçırmadık, geceyi çılgınca sans ederek kapattık 😁 


Oturduğumuz nadir anlardan biri 😁



Sekizlerimizi mezun ettik 🥲 


En az üç farklı telefonla fotoğraf çekilince herkes böyle başka birine bakıyor 😂 



Karne töreni sonrası Şu kuşumla takıldık 😍 










... 


Dün akşamı da kutlama yemeğiyle taçlandirdik. Hem okulların kapanışını hem de annemlerin (Evrim'in anne-babası) İstanbul'daki evlerini kapatıp tamamen Hopa'ya taşınmasını kutladık 😊 



2 yorum:

  1. oh, okullar kapandı, artık dinlen gönlünce kedicim.
    anne-baba Hopa'ya mı taşında? vay, çok büyük karar vallahi, bir yaştan sonra şehir değiştirmek zor aslında, tebrikler. dilerim mutlu olsunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim tek çocukları olduğu için biz çok daha önce taşınmalarini bekliyorduk ama ancak ikna oldular :) çok teşekkürler canım Şule 🥰

      Sil

Ve tatil başlar!

Bir okul yılını daha sağ salim atlattık çok şükür 😅  Son haftanın özetini yapalım :)  Melikoş'un son sahnesini kaçırmadık, geceyi çılgı...