Pazartesi, Mart 08, 2010

THY - Pilot Alımı

İnanılmaz büyük bir fırsat!
Tabi eğer mühendislik bölümünden mezun ve 1980 sonrası doğumluysanız!

İşte link !

Pilotluk eğitim ücretinin 55.000 Dolar civarında olduğu düşünülürse THY'nin nasıl bir fırsat sunduğu daha iyi anlaşılacaktır sanırım.

Ama hemen heveslenmemek gerek. Eğitime hak kazanmak epey zor. Binlerce başvuru olacağını düşünüyorum. Şu anda hali hazırda işi olanlar bile bu fırsatı kaçırmak istemeyecektir.

Başvuru yapanlar bir dizi sınav ve mülakattan geçirilecek ve sonunda eğitime hak kazananlar 15 yıl mecburi hizmeti, eğitim bedellerinin ücretlerinden kesilmesini ve işten ayrılma durumunda tazminat ödemeyi kabul ettiklerine dair bir sözleşme imzalayacaklar.

Koşullar ne olursa olsun bence pilot olabilme ihtimali bile heyacan verici! Şu anda en düşük pilot maaşı bile özel sektördeki maaşları 2'ye - 3'e katlıyor. Mühendis olsaydım şansımı mutlaka denerdim.

Bu arada benim mülakatım da Çarşamba günü umarım herşey yolunda gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konu dönüp dolaşır...

Aşk'a gelir. Selvi Boylum Al Yazmalım'ı izlemenin tadı her yaşta farklıdır. Aşkın tekilliğine ve sonsuzluğuna inanılan gençlik yılla...