Salı, Ekim 27, 2020

Diz Boyu Ne ki Zürafa Boyunu Aşan Bir Salaklık!

Bazen salaklığa doymaz insan. Rezillik diz boyu denir ya işte bazen de salaklığımız zürafa boyunu aşar. Doya doya yaşamaya çalışırken yapmaya doyamadığımız salaklıklar yaparız bazen. Kendimizi hiçe sayar, kıymetimiz bilinir sanırız. Sonrası öfke, sonrası hayal kırıklığı... 

"Hani... " diyorum kendime, "Hani insan sevmezdin sen?", "Hani çiğ süt emmişiz, her kötülük gelir elimizden!" derdin... Şimdi neden şaşkınsın ki bu kadar? Neden öfkelisin? Neden bu hayal kırıklığın? Ne zaman, nasıl bağladın insanoğluna umudunu, hayalini? 

Boşver diyorum, boşver devam et bildiğini okumaya. Sen yine bildiğin gibi yaşa; bilmeyen, anlamayan yansın kendi derdine! 

İçimde çalan, çaldıkça içimi parçalayan, beni duvardan duvara çalan bir müzik var. Keşke kaydedip şuraya bırakmak mümkün olsa. Ben bulamadım aradığım müziği, siz sevdiğiniz bir parçayı açıp öyle okuyun bu kez. 

18 yorum:

  1. Senin şarkılar bende bugün :) Seç istediğini hepsi "mood lifter".. Ay sonuna saklıyordum ama bugünden postaladım çünkü bugün benim de ihtiyacım çok.. Koy hepsini o insanların bir füzeye, yolla uzaya kediciğim, sonra da bak keyfine. Biz bize yeteriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkılar uçurdu beni cidden! Oh sağolasın, çok iyi geldi <3 Biz bize kesinlikle yeteriz <3

      Sil
  2. ne demek istiyon yani sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi'şey demek istemiyorum, dümdüz dedim diyeceklerimi :))) Kimseye hak ettiğinden fazla değer vermemek gerek özetle.

      Sil
  3. Ben böyle durumlarda Guns N Roses'dan I Don't Care About You, veya Skid Row'dan Get The F*** Out dinliyorum. Oh mis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of ikisi de çok iyi! Gey the fuck out'u bağıra bağıra söylemek lazım belki de :D

      Sil
  4. Kıymet bilmek az bulunur bir meziyettir, herkeste bulunmaz, bu hatayı çok yaptım, muhtemelen yine de yapacağım. İnsanlar - söz meclisten dışarı - çok nankör çok. Ruhları dilenci ruhu, sadece almayı bilir, alsın, sömürsün, sanki bu en doğal hakkıymış gibi, sonra vermezsen düşman olur. Ülkenin halinden de anlaşılıyor zaten. Dilenciler ve hırsızlar birbirini besliyor, hırsız çalıyor, dilenciye kemik atıyor, dilenci de onu desteklemeye devam ediyor. Dürüst, namuslu herkese düşmandır bu zihniyet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhlarımız dilenci ruhu gerçekten... Kendimi de ayırmıyorum, ben de öyleyim. Birileri beni sömürüyor, ben de başka birilerini sömürüyorum. Kimsenin aşağı kalır yanı yok sanırım :(

      Sil
  5. Insan sevmemek... benim laflarımdan biri, eşimin çok kizdigi. Ben insan sevmiyorum deme bana. E sevmiyorum. Fakat manası cok derin, ben insan sevmiyorum, insan olan insani seviyorum elbet. Ayni zamanda yalnizligimla da mutluyum, çoğu zaman hem de... o yüzden kendi içimde çalan şarkıların mudavimiyim ben de, dışarıdan gelen sesler tencere tava... en güzel şarkılar size gelsin öyleyse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer hisleri paylaşıyoruz :) çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Müjdem gibi, ben de çok yaptım ve muhtemelen de tekrar yapacağım. Eskiden enayiliğime çok kızar, hayıflanırdım. Sonraları daha makul biri oldum ve “ yaparken mutlu ve huzurlu hissetmiştim, o kişi bunu haketmemiş olsa da, yaptığım şeyin bana yaşattığı iyi hisler yanıma kardır” demeye başladım. Yani yaparken mutlu olduğum şeyden pişmanlık duymayı bıraktım ve huzura eriştim. Özetle kendimi enayi yerine konmuş gibi hissetmiyorum artık böyle durumlarda 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ceren'le de hep konuşuyoruz, karşıdakine değil kendi duygmuza odaklanalım, kendimizi iyi hissetmek için yaptıysak ve iyi hissettiysek gerisi önemli değil. Yani ister hak etmiş olsun, isterse hiç değmeyen biri. Önemli olan bizim ne hissettiğimiz olmalı. İyilik yap denize at sözünde olduğu gibi. Gerçekten herkesin kendini enayi gibi hisssetmemeyi öğrenmesi lazım :)

      Sil
  7. yüz binlerce yıldır böyledir gider bu. bizler ne kadar iyiniyetli olursak hep aşşağılandık kullanıldık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında işte bu hisse kapılmamamız lazım. Enayi yerine konmuş hissi gereksiz, yersiz. Olan olmuş, biten bitmiş deyip devam etmeliyiz. Öğreneceğiz umarım :)

      Sil
  8. "Boş ver diyorum, boş ver devam et bildiğini okumaya. Sen yine bildiğin gibi yaşa; bilmeyen, anlamayan yansın kendi derdine!"
    Yazınızda en beğendiğim sözler bunlar. Lakin olmuyor, yapamıyoruz, insanlığımız buna engel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok o sözleri söyleyebilmeyi ve zor da olsa o sözlere uyabilmeyi seviyorum Mr. Kaplan :) Zor ama biraz destekle olmayacak şey değil.

      Sil
  9. Şanslısın ki okuduğum kadarıyla bir insansın :) Şimdi bu da nereden çıktı? Düşünsene her şeyi programlanmış, hata yapmayan, her şeyde tam verimli çalışan bir yazılım, robot falan olsaydın... Daha mı iyi olurdu? Bence böylesi güzel ve yaşasın insan olmak :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam verimli çalışan hiç hata yapmayan bir yazılım ya da öyle bir yazılımı olan bir robot olsaydım, kimsenin üzülmesine sebep olmaz, herkese hak ettiği kadar değer verip kendim de üzülmezdim değil mi? Düşününce cazip gelmedi desem yalan olur :) Sevgiler :)

      Sil

Konu dönüp dolaşır...

Aşk'a gelir. Selvi Boylum Al Yazmalım'ı izlemenin tadı her yaşta farklıdır. Aşkın tekilliğine ve sonsuzluğuna inanılan gençlik yılla...