Çarşamba, Nisan 01, 2020

Yağmurla Gelen Nisan


Lütfen dinleyin! Sonra okursunuz nasıl olsa... Önce sadece durup dinleyin! 
Kapatın gözlerinizi, lütfen! O girişteki ud alsın sizi de sizden beni aldığı gibi benden...

...

Vazgeçilir gibi değil bahar!
Yetmiyor yüzünü bir gösterip bir saklanan güneş!
Yağmurla gelen Nisan yetmiyor!
Kalbim güneşle dolmak istiyor
Her yeri kuş cıvıltıları kaplasın
Yemyeşil bir bahar gelsin eteklerinde renk renk çiçeklerle...
Hadi be Bahar!
Gel artık!


...

Bu da bonus olsun :) Uda bayıldım 💘



10 yorum:

  1. Udun ve diğer şark sazlarının batı enstrümanlarıyla yakaladığı harmony beni çok etkiler. Bonus'ta teknik birkaç hata olsa da sıcaklık ve samimiyetleri bu açıklarını kapatıyor. Her ikisi de güzel parça. Nisan, doğum günümün de içinde bulunduğundan olsa gerek benim en sevdiğim aydır. Ne yazık ki bu yıl epey sıkıntılı geçeceğe benzer. Umarım gelecek güzel günlere gebedir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yıl hevesle 23 Nisan'ı beklerim çocukluğumdan beri. Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için hazırlanan gösteriler, çalışmalar, gösteri heyecanı... Okulların yazlık kıyafet uygulamasına geçmesi... Oldum olası severim Nisan ayını :) Bu yıl henüz tam idrak edemedim Nisan'ın gelişini ama elbet güzel günler gelecek yine :)

      Sil
  2. Harika bir şiir şiirsever olarak direk şiire odaklandım diger melodide güzel ama şiiir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim şiiri ve şiirsever kelimesini :)

      Sil
  3. Şiir duygulandırdı. Sağlıkla gelsin bahar!

    YanıtlaSil
  4. gelecek o bahaaar sabııır :)

    YanıtlaSil
  5. İkinciyi aldım, parmağımı elimin üstünde şıklatmak suretiyle dinliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben günde 2-3 kez dinliyorum son birkaç gündür. Tüketmeden bırakamıyorum bazı şarkıları.

      Sil

Konu dönüp dolaşır...

Aşk'a gelir. Selvi Boylum Al Yazmalım'ı izlemenin tadı her yaşta farklıdır. Aşkın tekilliğine ve sonsuzluğuna inanılan gençlik yılla...