Perşembe, Nisan 23, 2020

16 Gün / 16 Yazı - 9. Gün - 23 Nisan ve Avokado :)

Öncelikle hepimizin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun. Tüm gün gerçekten 100. yıla yakışır kutlamalar yapıldı evlerde. Belki de evde olmanın, aile olmanın, birlik olmanın coşkusu ile uzun zamandır ilk kez bu kadar büyük bir coşkuyla kutladık 23 Nisan'ı. Çok da güzel oldu. Biz de camları süsledik, kendimiz de giyinip süsledik :) 






Gerçekten güzel bir gündü. Arya da oyun dolu gayet eğlenceli bir gün geçirdi :) 


Gelelim 9. Günün sorusuna:

Sandviç sevenlerden misin? Kendi uydurmuş olduğun efsane sandviç tarifini vermek ister misin? Ne de olsa sandviç candır! Ama senin efsane yemeğin başkaysa, onun tarifini ver. Nasıl olsa tarif deneyecek bol bol vaktimiz var.

Kesinlikle sandviç severim. En çok da avokadolu ton balıklı lavaş sandviç ya da kızarmış ekmek üstüne avokadolu yumurtalı açık sandviç severim. 





Sandviç dışında bizim evde çok sevilen bir tarifi de paylaşayım :) Tarifi yemek blogumda var


Çok alakasız ama bağıra bağıra söylemeyi çok sevdiğim bir şarkı bırakıyorum :) 





8 yorum:

  1. Sandviçler iştah kabartıcı gözüküyor :)

    Bayram süslerinize bayıldım :) Kutlu olsun bayramımız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoları eklerken canım çekti benim de ama iştahımı yarına erteledim zorla. Kahvaltıya sandviç büfesi açabilirim :)))

      Sil
  2. Küçük güzele maşallah. bayramı kutlu olsun. Ama yani sandviçler bence de çok lezzetli görünüyor... :-) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sandviçler az malzemeli, basit ama lezzetli gerçekten :)

      Sil
  3. Arya'nın 23 Nisan Bayramı kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mr. Kaplan. Arya da size teşekkür etti, el sallıyor bir de :)

      Sil
  4. oleey fotideki sandviçleri dapcam oleey, yemek bloguna da bakarım, bayılırım tariflereee, benim blogda da var bir dolu tarif. ayrıca, arya öp benim için, maşallah onaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılırım tariflere ama şu karantinadan kilo almadan hatta kilo vererek çıkmak istiyorum :) sadece bakmakla yetinip yapıp yemeden durabilsem yemek sitelerinden çıkmam tüm gün :)))

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...