Cuma, Nisan 24, 2020

Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun - 16 Gün / 16 Yazı - 10. Gün


10. Günün konusu:

"Bugün bir şarkı listesi yapalım. En sevdiğin film müziklerinden oluşan bir liste şahane olur. "

Daha önce Mutfakta Tango yazımda en sevdiğim film müziklerinden bazılarını paylaşmıştım. Aklıma gelen diğerlerini paylaşayım.

I will always love you...



It must have been love...



Tell something girl, Are you happy in this modern world?



Never enough...



You're gonna miss me when I'm gone...



The Devil cheated me...



If I die young, burry me in satin, lay me down on a bed of roses...
( Film değil dizi ama es geçsem olmazdı :(




Biraz da bizden bir şeyler olsun istiyorum bugün. O zaman gelsin Yeşilçam film müzikleri :)


Aşk eski bir yalan, Adem'le Havva'dan kalan...



Dışarda yaz yağmuru... Boş sokaklar sensiz bensiz...



Param yok... Pulum yok... Olmasın hiç ziyanı yok...



Sevgilim söyler misin ateş böceğim misin?



Sensiz diyor, yaşanmıyor. Aşk bu olsa gerek...



Son verdim kalbimin işine. Olmaz olsun onun aşkı sevgisi de :)))))
( Bunu ne olur izleyin ve gülün benim için :)


...

Yazmaya başlarken bu kadar çok şarkı çıkacağını hiç düşünmemiştim. Daha da var ama onları da başka yazıya saklayayım artık :))


6 yorum:

  1. Bugün hangi şarkıyı dinleyeceğimi şaşırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Handan abla, şarkıdan şarkıya atlaya atlaya dinlerken yazıyı zor bitirdim de kalktım bilgisayarın başından :) Daha da bir sürü şarkı kaldı dinlemek istediğim :)

      Sil
  2. vallahi bu sayede çok güzel bir müzik şöleni oldu 😊🌼 sevgiler 🌼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Bir sürü de güzel film geldi aklıma tekrar izlenebilecek :)

      Sil
  3. Of of enfes liste olmuş...
    Pretty Woman nasıl aklıma gelmedi dedim..
    Kapanışı gençlik başımda duman ilk aşkım ilk heyecan diyerek bitirdim :)) Çok güzel liste olmuş

    YanıtlaSil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...