Pazartesi, Nisan 27, 2020

Aslı

Merhaba ben Aslı :)

Yemek yapmayı, çamaşır yıkamayı, ev temizlemeyi, ütüyü hiç sevmem. Değil başkası için, kendim için bile yapmak istemem.

Evimin bir odası kütüphane, bir odası spor salonu. Misafir odası mı? Salon mu? :)))))) O ne ya anneanne evi mi burası? Sizin evde koltukların örtüsü de vardır kesin :D

...

Günaydın :)

Hadi koşuya çıkalım. Dönüşte duş alır, avokadolu sandviçlerimizle işe gideriz. İş çıkışı mı? Kahve içeriz belki. Sonra herkes kendi evine :)

...

Selam :)

Bugün ne mi yapsak? Akşam yemek yiyelim beraber. Hadi giyinip süslenelim biraz. Öyle lüks mekanlara gerek yok. Şurda ayak üstü İzmir usulü kokoreç yesek olur ya da Beşiktaş'a inip tükürük köftesi :) Mühim olan sonrası. Hımmm. 45lik'e gidelim bu gece, yarın yeni mekanlara bakarız.

...

Oooo Cuma olmuş bile!

Haftasonu şehirde durulmaz. Hadi kampa gidelim. Bisikletle mi gidelim? Süper fikir!

...

Oh iyi ki gelmişiz! Temiz hava, manzara, çadır... Doğada olmak muhteşem! Daha Mayıs'a bile girmedik ama var mısın gölde yüzmeye?

...

Pazartesi.

Hadi bakalım başlayalım. İşler bitsin ki haftasonu için plan yapalım ;)

...

Yaz tatili mi? Hımmm Avrupa turu mu yoksa adı sanı bilinmeyen küçücük adalar mı? Ya da ormanlar mı bulsak kendimize, içinde kaybolup yeni biri olarak çıkacağımız?

...

Evet canım, hayat bize güzel :) Sen de yap, sana da güzel olsun!

...

Aaaa! 40 mı olmuşuz yoksa 50 mi? Nasıl da akıp gitmiş hayat... demeyeceğim tabi ki! Çünkü dolu dolu geçti hayat! Yaşadık biz! Dönüp bakınca şunu da yapsaymışız demedik. Şimdi dursa saatler, eksik gitmeyiz.


12 yorum:

  1. güzel hayatmış. işallah daha iyileri de olcak ki :) kırkbeşlik bar ne güzeel, kadıköyde :) radyosu ve dergisi de var :

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben Sema. Yemek yapmayı, çamaşır yıkamayı, ev temizlemeyi, ütüyü çok severim. Değil kendim için; başkası için bile yapmak isterim. Ve şimdi dursa saatler, ben eksik giderim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sona kadar "Ne güzel!" dedim. Son cümle vurdu Sema :(

      Sil
  3. Merhabalar bloğunu yeni gördüm beğendim takipteyim : )

    YanıtlaSil
  4. Şimdi dursa saatler, eksik gitmeyiz. Ne kadar güzel söylemişsin. Zaman çok kıymetli, başka şeylerin yerini bir şekilde dolduruyoruz ama zaman öyle olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte saat her an duracak gibi yaşamalı, hiç durmayacak gibi sevmeli! Eksik gitmemeli diyemiyorum çünkü illa eksik kalır :)

      Sil
  5. Aslı kim bilmiyorum ama kafa kadınmış:) Üzüldüğüm tek şey İstanbul'da İzmir usulü kokoreçin peşine düşmesi. Birinin ona hatırlatması lazım, kokoreç İzmir'de yenir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, şöyle İzmir usulü bol kimyonlu sade kokoreç kesinlikle İzmir'de yenilir. Hatırlatmalı Aslı'ya ilk fırsatta :)

      Sil
    2. ankaradaaa kıtır piliç vaar kokoreçi süfeer. kokoreç yemem amaaa orda yiyebiliyoreee :)

      Sil
    3. Deep ben ODTÜ'de okurken Kıtır Piliç en uğrak mekanlarımızdan biriydi. Seneler sonra gittiğimde aynı havayı bulamadım. Şimdi nasıl bilmiyorum:) O zamanlar Hamamönü'nde bir kokoreççimiz vardı, ahhh nerede o eski lezzetler:)

      Sil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...