Çarşamba, Haziran 03, 2009

3 Haziran 2009

Mayıs bitmiş! Bugün farkettim.

Yarın Pınar'ın doğumgünü. Yine "Pınar'a Özel Geleneksel Yaşgünü Kutlama Pikniği" için adaya gideceğiz haftasonu bir aksilik çıkmazsa. Bu defa adaya ilk kez 3 çift olarak gideceğiz.
Pınar-İbrahim, Derya-Bertu, Ben-Evrim. Umarım herşey yolunda gider.

Bu akşam Beşiktaş'ta ev bakmaya gideceğim. 1+1, kira 600, meydanda, Kartal heykeline 10dk mesafede. Umarım anlaşırız da işime yakın evim olur hem de Beşiktaş'ta:))

Yarın eğitim başlıyor Ergo İsviçre'de. Perşembe, Cuma ve Pazartesi eğitim var. Sonra şirket sahibiyle post-interview var. Sonra da kısmetse işe başlıyorum. Allah'ım ne olur bu kez nazar değmesin!

Finallere çok az kaldı. Sadece 15 gün! Sonra mezun oluyorum. Bu arada girdiğim sınavların sonuçları da belli oldu. ÜDS:86, KPDS:89, ALES: 73,64(Söz.), 66,80(E.A), 57,86(Say.). Umduğum gibi geldi 3 aşağı 5 yukarı sonuçlar.

Şimdilik bu kadar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...