Çarşamba, Ağustos 26, 2009

Haftasonu gelsin artık:(

Yoruldum ben:(

Zaman nasıl geçiyor anlamıyorum nefes almadan akşam oluyor ama haftasonu gelmek bilmiyor. Anlayamıyorum bu zaman denen şey nasıl işliyor.

Bugünlerde çok yoğunum. Eylül başında editörlüğünü yaptığım iki ayrı derginin basılması gerekiyor. Sürekli olarak haber araştırıyorum, düzeltmeler yapıyorum. Bir de bugün ders vermeye başlayacağım. Bakalım hepsi bir arada nasıl olacak. Umarım hepsinin altından başım dik olarak kalkarım.

Bu ufak moladan sonra işe geri dönme vakti. Bye:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Büyümek insanın başına iş açıyor!

Küçükken mutfak dolaplarının kirlenmesi gözüne batmıyor insanın. Küçükken çamaşır sepeti dolup taşsa da rahatsız etmiyor. Yıkama, kurutma, ü...