Salı, Eylül 01, 2009

Eylül... Hüzün ve Huzur... Aşk!

1 Eylül.

Sonbaharın başlangıcı.

İlk yağmur damlaları düşmüş dün gece sokaklarına İstanbul'un.

Yağmur günaydın dedi bugün rehavetle uyanan bedenlerimize.

Havada hem hüzün var hem huzur.

Aşk gibi...

Aşığım. Mutluyum. Onunlayken "Huzur" oluyor dünyamın adı.

Aşığım. Bedbahtım. Onsuzluk kocaman bir "Hüzün".

Ne yapsam nereye baksam her yerim Eylül...

Ne güzel bir mevsim şu bahar!

2 yorum:

  1. Ve birde benden 11 dakika önce yazmışsın =)
    www.volkandavulcu.com/2009/09/1-eylul/

    YanıtlaSil

Büyümek insanın başına iş açıyor!

Küçükken mutfak dolaplarının kirlenmesi gözüne batmıyor insanın. Küçükken çamaşır sepeti dolup taşsa da rahatsız etmiyor. Yıkama, kurutma, ü...