Salı, Kasım 24, 2009

İzlediğim Blogların Adresleri Buhar Olup Uçunca...

of be ne zormuş şu şablon değiştirme işi! ya da ben ne kadar da beceriksizim:( blog şablonumu değiştirmek istiyordum epeydir. aradım taradım tam bana göre siyah kedicikli bir şablon buldum ama bir türlü yükleyemedim. o arada ne olduysa olmuş izlediğim bloglar birden listeden silinmiş. hatırladıklarımı ekledim. izlediğim blogları ararken bir sürü yeni moda blogu da buldum. onları da ekledim listeye. Mordolap ve Moda Mutfagi hoşuma gitti. diğer blogları incelemeye henüz fırsatım olmadı ama en kısa zamanda kapsamlı bir blog incelemesi yapacağım. eğlenceli, ilginç blog arayışım devam ediyor. tavsiyelere açığım:) PS: okunası notlar, esprili bir blog.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...