Salı, Temmuz 16, 2024

"Sınırsız"ın Sonu #11. & #12. Gün

Bugün otelden ayrılıyoruz.

Dün, benim için biraz kötü başladı gün. IBS yüzünden gecenin üç buçuğunda sancıyla uyandım ve 1,5 saat kıvrandım. Sabah olduğunda tükenmiştim. Tüm öğünlerde mecburen haşlanmış patates ve yoğurt yiyip havuz başında uyukladım.

Dün şezlong komşumuz olan aile tam bir sabır sınavıydı. Çocuk inanılmaz inatçı ve laftan pek anlamıyor, babasının da kalır yanı yok. Kadının hiç sesi çıkmıyor, ya yapısı gereği pasif biri ya da bıkmış ve boşvermiş artık. Tüm gün çocuk ve adam saçma sapan inatlaşıp durdular. İşin kötüsü tüm inatlaşmanın sonunda hep çocuğun istediği yapıldı ve her şey boşuna yaşanmış oldu. Bir noktadan sonra sırtımı dönüp kulaklık taktım ki daha fazla şahit olmayayım. - Sonradan dönüp okuyunca kendimi acımasız ve işgüzar buldum. Durumun içinde olmak başka, dışından ahkam kesmek başka. Umarım işler o aile için kısa sürede kolaylaşır. -

Havuz başında müzik dinleyip kitap okumak en sevdiğim tatil aktivitesi sanırım. Dün bir kitabım bitti, yeni kitaba başladım. Bu tatilde okuduğum 3.kitap :) Keşke Hayat sadece tatillerden ve kitaplardan ibaret olsa :))

Bugün oteldeki son günümüz olduğu için sabah erkenden kalkıp tam bir Türk anası olarak yolluk hazırladım :))) Açık büfeden taşıması kolay simit, poğaça ve meyvelerden alıp poşetledim, önceden kenara ayırdığım boş su şişelerimize de meyve suyu doldurdum. Sonra gidip yüzdüm, son son denizin tadını çıkardım :)

Gözünü açamayanlarda bugün :)

Az önce havuzdan çıktım. Şimdi odaya gidip son kez etrafı kontrol edip çıkacağız. Sıradaki duraklar: Marmaris Çarşı, Salda Gölü ve Isparta.

Görüşmek üzere 🙋🏻‍♀️

1. Yeni, İBS'siz (nasıl olduğunu iyi bilirim) ve keyifli tatillere, neşeniz bol olsun...

2. Sayılı gün çabuk geçer derler ya, ne güzel okuyorduk, az kaldı galiba. Neyse, en azından bir yazı daha olur. :)

1. Tam da öyle oldu, sayılı günler geçiverdi. Ama yolculuğa devam :) Marmaris merkezde biraz gezinip Salda gölüne gittik. 1 saat sonra Isparta'da olacağız. Gün gün devam edeceğim yazmaya :)

3. Burdur-Yeşilova'nın dillere destan Salda Gölü. Bir zamanlar turistler tertemiz gölün suyunu içerlerdi. Şimdi oralar nasıldır, merak ediyoruz. 1982yaz sonunda eşimin rotasyonu nedeniyle gittiğimiz Burdur'dan 1991 yaz sonu Mersin'e dönmüştük. Çok güzel anılarımız , çok güzel dostlarımız oldu Burdur'da.
    İyi tatiller.

1. Biz yanlış bir yoldan plaja ulaşmaya çalıştığımız için mi bilemiyorum ama umduğumdan çok farklıydı Makbule öğretmenim. Kesinlikle yüzülebilir bir göl gibi gelmedi bana. Ayaklarımızı sokalım dediğimizde bataklık gibi içine saplandık ve batmaya başladık. Korkuyla Arya'ya hemen çıkmasını söyledim. Kendimizi suyun dışına zor attık. Gölün tabanı çok yumuşak, bir tür kil gibi. Üst tabakası beyaz ama hemen altında gri hatta neredeyse siyah. Bir dahaki yazıya fotoğrafları ekleyeceğim.

4. Yaz mevsimi sadece tatilde deniz kıyısında bir ağaç altında yatıp kitap okurken güzel olabilir benim için, birileri de yiyecek içecek taşısın :D

1. Katılıyorum :)) Deniz sonrası gölgede kitap okumak şahane ama koy koy gezmek, yeni yerler görmek de çok güzel bence :)

*Bir Garip Sevda

Nasıl çarpıyordu kalbi delicesine... İşte oradaydı! Sokağın karşısındaki lambanın altında duran şu arabanın içinde, "Gel" demesini...