Çarşamba, Ekim 28, 2009

Suya Düşen Tatil Hayalleri

dün çok neşeli gitmiştim eve. bugün öğleden sonra tatil olacaktı.
öyle yazmışlardı iş hanının girişine:(

sabah çok neşeli uyanmıştım. bugün öğleden sonra tatildi.
öyle sanıyordum:(

işe geldim ve o yazının öylesine yazılmış olduğunu, tatil olmadığını öğrendim:(

tüm hayallerim suya düştü ve şu an yağan yağmurla kaybolup gidiyor.

neyse ki yarın 29 Ekim ve tatil!

herkesin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun!

kimsenin, hiçbir olumsuzluğun bu bayrama ve sevincinize gölge düşürmesine izin vermeyin. herşeye, herkese inat coşkuyla kutlanan bir bayram olmasını dileyelim hep birlikte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...