Perşembe, Temmuz 01, 2010

Ah Bir Zengin Olsam...

neler yapardım?
  • kardeşime bir fon oluşturup küçükken isteyip de yapamadığım herşeyi yapması için fırsat tanırdım. ister basket kursuna gitsin, ister gitar... isterse her yaz yurt dışında bir kampa gitsin; hatta isterse yurt dışında okusun.
  • benim gibi imkanı olsa ölene dek öğrenci kalmak isteyen birine sponsor olurdum.
  • tezsiz yüksek lisans yapardım.
  • hemen MSA'ya kayıt olup hayallerimdeki şef ünvanına kavuşurdum.
  • şöyle küçük ama şirin bir ev alırdım, müstakil:) anneannemi de evin baş köşesine yerleştirirdim.
  • ispanya'yı baştan başa gezerdim.
  • gezmekten hevesimi alınca kendime küçük bir cafe açardım, içini de kitap, film ve kutu oyunlarla doldururdum. sadece öğrencileri işe alır, herkesin sadece kendi belirlediği saatlerde çalışmasını sağlayan bir çalışma düzeni ayarlardım.
  • evimin bir odasını eğlence odası olarak düzenlerdim. tilt, wii, dev ekran tv, karaoke...
  • başka bir odayı da kütüphane yapardım ve sanırım ordan hiç çıkmazdım.
  • çizim kursuna giderdim, creative writing atölyelerine katılırdım.
  • eminim daha güler yüzlü ve pozitif olurdum:p
  • gerçekten fırsat verildiğinde potansiyellerini sonuna kadar kullanmaktan kaçınmayacak insanları bulur, istedikleri fırsatı tanımaya çalışırdım.

daha neler neler yapardım da...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...