Cumartesi, Haziran 18, 2022

Ne yazsam başlığa bilemedim...

İstanbul'dan selamlar :) 

Dün sabah karneler dağıtıldı, yılın son töreni yapıldı ve biz apar topar yola çıkıp İstanbul'a geldik. Bugün tatilimiz resmi olarak başladı diyebiliriz :D 

Bugüne gelmeden önce biraz dünden, hatta öncesinden de bahsedeyim :) 


Fotoğraftakiler çalıştığım okuldaki kadın meslektaşlarım. Her biri kendi branşında örnek öğretmen, her biri öğrencilerinin derdini kendi derdi edinip dertlenir, düşük not alana öğrenciden çok üzülür, her biri yeri gelince elini taşın altına koymaktan çekinmez. Şanslıyım ki böyle meslektaşlarım var.

Dün ben kendi okulumdayken Arya da babası ile kendi okuluna gidip karnesini aldı. Öğretmenleri tüm öğrencilerine isimli bileklik hazırlamış; Arya sınıfın en çok kitap okuyanı olduğu için ona kimsede olmayan renklerde tek örnek bir bileklik vermiş. Arya o kadar mutlu olmuş ki 🥰



Arya'nın satrançta ikincilik alarak katıldığı ödül töreninden fotoğrafları da buraya bırakayım :) 


Hafta içi etkinlikten etkinliğe koştuk desem yeridir :) Tatil öncesi son hafta olunca her şeyi sıkıştırıp hızlandırılmış modda yaşadık :))) Tiyatro, son gezmeler, 8lerin mezuniyet töreni, yıl sonu evrakları hatta benim erken doğum günü kutlamamı bile sığdırdık 1 haftaya :D 




Doğum günüm 1 Ağustos ama tatil sebebiyle bir arada olamayız diye her sene tamamen sürpriz bir günde erkenden kutluyor arkadaşlarım doğum günümü 🥰 Bu aralar en sevdiğim şey soğuk baklava oldupu için sürprizi de onla yaptılar 😁


Velhasıl kelam muhteşem bir haftaydı 🤗 Darısı önümüzdeki günlerin başına 😁

Tüm öğretmen meslektaşlarıma, öğrencilere ve ailelerine iyi tatiller dilerim 😊

22 yorum:

  1. Şimdiden kutlu olsun o zaman. Hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Hoşbulduk :) Çok özlemişiz, pek iyi geldi :)

      Sil
  2. ooo süper, iyi tatiller o halde. arya'yı da tebrik ediyorum.
    bu arada soğuk baklava enfes bir tatlı değil mi ya? :)

    YanıtlaSil
  3. ooooo iyi tatilleer :) arya ya satranç, kitap, maşallah :) doğum günü da şekermiş :) soğuk baklava neymiş bir bakıyım :)

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun. Nice güzel senelere.

    Ben de ağustos doğumluyum. Bu yüzden hayatım boyunca doğum günü kutlamalarım sorun oldu çünkü yazın kimseyi evde bulamıyordum :-) Arkadaşlarının düşünüp önceden kutlaması çok ince bir davranış. Soğuk baklava tercihine de bayıldım. Pastadan daha lezzetli olmuştur :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum günü yaza gelenlerin kaderi hep aynı galiba 😅 Erkenden kutlamak, kutlamak gerek 😃 Soğuk baklava bu aralar her şeyden daha lezzetli geliyor bana 😁

      Sil
  5. Daha çok var aslında ama olur da burada da olmazsanız şimdiden kutlu olsun doğum gününüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alıştım ben erken kutlamalara 😁 Çok teşekkürler 😊

      Sil
  6. Her günü dolu dolu yaşamışsınız valalhi bravo. Arya'ya hem Satranç hem de kitaplar için kocaman bir tebrikler benden.
    Off soğuk baklava çekti canım, akşama misafir var gidip de söyleyeyim bari. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 🥰 Soğuk baklava yemeli mutlaka 😁 Bugün olmasa yarın yiyip serinleyelim, Mutluluk aksın damarlarımızda 😃

      Sil
  7. Ne kadar güzelsiniz, blog yazarlarının resimlerini görünce insan yorumlaşırken daha bir gözünde canlandırıyor. İyi tatiller. Biz Avusturya'da 8temmuz da gireceğiz tatile 😭😭😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel sözleriniz için 🥰 Aşağı yukarı 2 hafta kalmış sizin tatile :) Umarım çok güzel geçer tatiliniz 🙏😊

      Sil
  8. Hoş geldiniz İstanbul'a. Yolunuz bizim taraflara düşerse beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk :) Daha gelmeden aklımdaydın zaten Handan ❤️ Zaman dar, yapılacaklar çok ama uygun bir fırsat yaratmaya çalışıyorum, olursa haber edeceğim sana sevinçle 🥰

      Sil
  9. iyi geçiyor mu tatiliiin :)

    YanıtlaSil
  10. İnternetimiz bugün nihayet bağlandı. Bu sürede siz de yazmamışsınız. Size güzel bir tatil dilerken, Arya'yı başarılarından dolayı kutluyorum. İki saat kadar önce o bahsettiğiniz soğuk baklavadan yedim, kalanı aklımla birlikte dolapta:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mr. Kaplan :) Tatilin Evrim'li ilk kısmı çok güzeldi. Evrim dün Hopa'ya geri döndü, biz biraz buruk kaldık. Tatilin ikinci kısmı için Çandarlı'ya gideceğiz Arya ile. Soğuk baklavaya gelirsek yok böyle lezzet demek istiyorum sadece :))))

      Sil
  11. muhteşemm Dogum gununuz kutlu olsun. Geleceğin meşalesi Arya'y öpün benim için biz de gurur duyuyoruz onunla :)

    YanıtlaSil

Konu dönüp dolaşır...

Aşk'a gelir. Selvi Boylum Al Yazmalım'ı izlemenin tadı her yaşta farklıdır. Aşkın tekilliğine ve sonsuzluğuna inanılan gençlik yılla...