Pazartesi, Haziran 13, 2022

Yaz

Yaz gelince tüm gün Yalın dinleyip Cornette reklamı gibi hayallere dalasım geliyor 😁 Evet, evet biliyorum; bu kedinin biraz büyümesi lazım artık 😸 Ya da hiçbirimiz hayalleri bırakacak kadar büyümesek mi acaba?

Bunlar hep tatil özlemimden 😁 Neyse ki az kaldı 🥳🎉🎊





Fotoğraflar geçen haftadan... 
Yazılılar, tiyatro, koro, deniz... derken çok hızlı ve yoğun bir haftaydı :) 

Bu hafta da okulda yıl sonu işlemleri, mezuniyet töreni, kurul toplantısı veda yemeği derken ışık hızıyla bitecek sanırım. Cuma günü İstanbul yolcusuyuz :) 

Bekle bizi İstanbul :) 


10 yorum:

  1. Korkma, büyüyünce de değişmiyor, sen bırakim desen onlar seni kesinlikle bırakmıyor. Tecrübeyle sabit, o bakımdan rahat ol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahya Kemal Beyatlı'nın "İnsan alemde hayal ettiği müddetçe yaşar" dizesini çok severim ben Sevgili Buraneros :) Hayallerimiz hiç bitmesin :)

      Sil
  2. yaz dediğin deniz ve dondurmadır zaten :) tatile gerek olmadan denize de giriyon ki sen zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmurlu günlerin arasından zar zor güneşi görünce giriyorum denize tabi ama tatil bambaşka bir şey. Bir de bu kez tatil, uzaktaki aileye, arkadaşlara, imkânlara kavuşmak demek bizim için :)

      Sil
  3. Yaza hızlı bir giriş yapılacak gibi anladım. :) Şarkıyı da çok severim. Geçen yaz Cornetto şarkısını Yalın yapmadı diye çok verimli bir yaz olmadı bence, bu yaz bir el atsa bu duruma. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de:) Cornetto deyince aklıma ilk gelen Yalın şarkıları :))

      Sil
  4. Ben bu yazıyı okuyana kadar yaz tatili geldi bile. O kadar sevindim ki senin mutluluğunu da hissediyorum :-)

    YanıtlaSil
  5. Ah o hayaller oldun hep ben 51 yaşında hala hayaller kuruyorum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son ana dek hayal kurmaktan vazgeçmemeliyiz belki de 😊

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...