Pazar, Ekim 23, 2022

Maviliklere Doğru...

"Dışarda muhteşem bir sonbahar güneşi var. Dünden beri bugünü sahilde geçirmeyi planlıyorum. Henüz oturduğum yerden kalkıp sıkışıp kaldığı kafesinden dışarı salamadım ruhumun kuşunu. Ama şimdi kulağımdaki bu müzikle kanatlarını çırpıyor ruhum; belki de sandığımdan da aç güneşin sıcağına, gökyüzünün özgür mavisine..."

Yukarıdaki satırları Momentos'un "Pazar Günü Müziği"ni dinlerken yazdım. Şimdi de Canım Ceren'in verdiği linkten aşağıdaki parçayı dinliyorum.


Jose Carreras - En Aranjuez con tu Amor


Parça bitti, kendimi özgür maviliklere bırakmaya gidiyorum. 


" Az sonra yukarıya yeni bir foto ekleyeceğim." diyerek çıkmıştım. Sözümü tutuyorum :)

Güneş'in ve mavilerin selamı var size :) 

17 yorum:

  1. Dışarıda gerçekten güzel bir hava var. İnsanın evde durası gelmiyor. Güneş'in ve mavinin selamını aldım gidiyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen dışarı çıkmak için ilk adımı atmak zor geliyor insana ama bir kez çıktık mı iyi geliyor kesinlikle :)

      Sil
  2. Yaşşa sen!... işte dışardasın ve oksijen, güneş ışınları, deniz tuzu, kum.. enfes bir pazar. Bundan iyisi.... yok bence :D :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Momentoscum :) Pek iyi geldi :) Pazar günü müziğin ile çıkmam için gereken itici kuvvet olduğun için ayrıca teşekkürler :)

      Sil
    2. Müzik gerçekten de bize ilham oluyor o anda hangi duygumuza karşılık geliyorsa. Bu arada Laparagasın sayfasındaki filmi ben internetten izledim. Bir araştır bulacaksın. Bulamazsan sana link gönderirim. :)

      Sil
    3. Evrim bulur büyük ihtimalle Momentoscum, çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Kombiyi açmıştım kapattım burasıda güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün gerçekten çok güzeldi hava ama bugün şakır şakır yağmur yağıyor. Bizde kaloriferler henüz yanmadı :( Kombi olsa açardım bugün :)

      Sil
  4. yani denize de giriyomusun halen yoksa yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde Kasım sonuna kadar giriyorum denize ama bu kez girmedim çünkü 2 haftadır sesim sürekli kısılıyor. Bir dahaki güneşli havayı bekliyorum :)

      Sil
  5. Selamı aldık, bizden de selam olsun maviliklere. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun :) Her fırsatta selamlaşalım maviliklerle :)

      Sil
  6. Momentos'un seçtiği müziklere bayılırım. Genellikle pazar günü müziklerini kaçırırım ama mutlaka sonraki günlerde yakalarım. Bu seçimi de harika ve size ilham vermiş Mrs. Kedi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum Momentos'un müzik seçimlerine Mr. Kaplan :)

      Sil
    2. Teşekkürler sevgili dostlar 🤗😍🌷

      Sil
  7. Müzik insanı bambaşka diyarlara sürüklüyor.

    YanıtlaSil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...