Pazartesi, Ekim 10, 2022

Sürpriz :)

Geçen Salı'dan beri hastayım. Gece acilde iğne yapıldı; Çarşamba 2 saatlik seminer sonrası eve gelip yattım; Perşembe okula gidemedim. Cuma zar zor attım kendimi okula ama dersler bittiğinde sesim komple kısılmıştı. Hafta sonu hiç çıkmayan sesim sayesinde Evrim'in mutluluğu katlanarak arttı :p 

Bugün kısık sesle gittim okula. Tabi ki olan sesim de gitti gün sonuna dek ama günümü güzelleştiren bir sürpriz beni bekliyormuş okulda. İyi ki gitmişim :)

"Eee? Söyle de biz de öğrenelim şu sürprizi!" dediniz mi acaba :))

Dolabıma Tadelle bırakmış canım arkadaşlarımdan biri :) Tabi ki çooook mutlu oldum :) Bir küçük mutluluk yeter de artar bazen insana :) Çikolatayı gördüğüm andan beri aralıksız gülümsüyorum :)



Bu hafta her gün şube öğretmenler kurulu (ŞÖK) var okul çıkışında. Gerçi yarın 7lerin kurulu var, ben 7lere girmediğim için derslerim bitince eve gelip dinleneceğim. Çarşamba'ya kadar toparlanmalıyım. O gün nöbet, etüd ve ŞÖK bir arada combo günüm... Ama bunu şimdiden düşünmesem daha iyi :D 

Akışa güveniyorum :) Bir de dolabıma Tadelle bırakan arkadaşlara tabi :)



Avuç İçi Kadar - Fatih Erkoç


37 yorum:

  1. Geçmiş olsun Rüyacım, ne tatlı insanlar var çevrende tadelle gibi tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olasın canım Ceren'im <3 tadelle tadında arkadaşlarım var gerçekten de :D

      Sil
  2. mutluluk sebebi kişilerin hayatımızda hep olması dileği ile . geçmiş olsun bu arada .

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Geçmiş olsun dileklerimle birlikte acil şifalar dilerim. Ses kısıklığı rahatsızlığınız sebebiyle bir öğretmen olarak çok zorlanmışınızdır.
    Sürprize gelince, sizi seven arkadaşınızın "tadella" fındık dolgulu sütlü çikolatayı dolabınıza koyarak size "geçmiş olsun" demek istemiş kanımca. Doğru mesajı arkadaşınız daha iyi bilir.
    Selam ve saygılarımla birlikte kendinize iyi bakın. Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Çok teşekkürler. Evet okulda çok zorlanıyorum sesim kısık olduğu için. Tam evde biraz açıldı derken okulda konuşunca yine gidiyor. Bakalım umarım atlatırım kısa sürede :)

      Sil
  4. Geçmiş olsun, okuldayken ses kısıklığı da kötü. Çabuk iyileş İnşallah. Çikolataya bayılırım ben de, ne iyi düşünmüş arkadaşın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Okulda çok zor oluyor sesim olmayınca :( Çikolata çok iyi hissettirdi gerçekten :)

      Sil
  5. Geçti geçti. Bak ben de Bilgehan' a sürpriz minik bir çikolata almıştım, vermeyi unuttum. Yarın sabah vereyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ver, ver ve yüzünde oluşacak gülümsemeyle mutlu ol sen de :)

      Sil
  6. Geçmiş olsun... Hayatına sevenleri tarafından -özellikle- Tadelle dokundurulmuş insanlar şanslıdır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şanslıyım Sevgili Buraneros :) çok teşekkürler :)

      Sil
  7. Çok çok geçmiş olsun, biz öğretmenlerin en zor durumu ses kısıklığı. Faranjit yıllarca yakamı bırakmadı. şu köye geldiğimden beri fazla yüksek sesle konuşmadığımdan artık eskisi gibi sık olmuyorum şükür..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok sevindim artık bu sorunu yaşamadığınıza :) çok teşekkürler :)

      Sil
  8. Geçmiş olsun. Bu sonbahar hastalıklar ne tuhaf başladı. Çevremde sıklıkla ses kısıklığı, kusma, ateş benzeri sıkıntılar duyar oldum. Okullarda durum daha da kötüdür sanırım. Sürekli aynı ortam onca kişi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ben de bu sene erken düştüm maalesef hastalığın pençesine :(

      Sil
  9. Çok teşekkürler :) Konuşmadan dursam iyileşeceğim ama işte öğretmen olunca biraz zor oluyor konuşmamak :)))

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun, bazen ufacık birşey bile ne kadar mutlu edebiliyor insanı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ufak mutluluklar yetiyor bazen insana :)

      Sil
  11. Böyle minik hediyeler kadar iyi gelen bir şey yok :) Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun çok şeker anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  13. Çikolata var, bir de TADELLE:) Bir tutmamak lazım, çocukluğumdan beri ondan aldığım hazzı başka çikolatadan alamadım desem abartmamış olurum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde bi' gofret var, bi' de Çokonat var demek geldi içimden :)

      Sil
  14. Tadelle sen henüz doğmamışken, gencecik bir askerin bir anında en muhteşem haliyle, hem de güçlü bir karakter olarak var olmuştu. Bir yazıdaki uzun bir cümleyi biraz kırparak bırakıyorum ki Tadelle'nin nasıl önemli bir karakter olduğunun altı biraz daha çizilsin:) "Oysa daha dün, onu Tadelle'lerle seven, sevgilisi ve kız arkadaşı gelmemişler miydi?"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Tadellelerle sevilmek" de nasıl güzel bir şey Sevgili Buraneros :)

      Sil
  15. Geçmiş olsun Mrs. Kedi size de. Umarım şimdi tamamen üzerinizden atmışsınızdır sıkıntıları. Tadelle'nin nostaljik yönleri çok. Çocuklar yaş günlerinde hediye olarak alırlardı büyüklere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mr. Kaplan :) Tadelle'nin tadı ayrı, hatırlattıkları ayrı güzel galiba :)

      Sil
  16. Geçmiş olsun. Ben de geçen hafta hastaydım. Bu aralar herkes hasta oluyor. Salgın var sanırım. Şimdi daha iyisindir umarım.

    Çikolata hediye eden arkadaşlar iyi ki var. Dünyayı ve senin hayatını onlar güzelleştiriyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Size de geçmiş olsun :)
      İyi ki dünyayı ve hayatımızı güzelleştiren arkadaşlar var :)

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...