Cuma, Kasım 04, 2022

Yok böyle bir mutluluk!

Geçen hafta sonu önce arkadaşlarımızla çok hoş bir konağa kahvaltıya gittik sonrasında da ailecek Borçka Karagöl'e :) 



O renkleri, o manzarayı, yaklaştıkça içimde büyüyen coşkuyu ve o manzaraya karşı Evrim'in omzuna yaslanıp kahve içerken hissettiğim mutluluğu kelimelerle anlatamam. Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıp kenara çekiliyorum.







Arya'nın büyüme hızı beni benden alıyor. Söylemeden geçemeyeceğim :)



Dream A Little Dream of Me - Doris Day



Dream A little Dream of Me - Ella Fitzgerald

Bu versiyonu daha "jazz" :)


24 yorum:

  1. Fotoğraflar şahane, orada olsaydık dedirtti. :) Eğlenmenize, güzel vakit geçirmenize çok sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Ben de fotoğraflara bakıp bakıp yine gitmek istiyorum :)

      Sil
  2. Nasıl da masalsı bir yer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel ki hiç eve dönmek istemiyor insan :)

      Sil
  3. Renk cümbüşü... Mutluluğunuz daim olsun Mrs. Kedi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mr. Kaplan :) Daha önceleri de konuştuğumuz ve yanılmıyorsam hem fikir olduğumuz üzre mutluluk "daim" olan bir şey değil sanki :) Anlık mutluluklar var hayatta; onları yakalayıp tadını çıkarmak gerek :) Geçen hafta sonu da o anlardan biriydi ve sonuna dek tadını çıkardık :) Bir dahaki mutluluk anına dek - en azından bir süre - yeter sanırım bana :))

      Sil
    2. İyi yakalamışsınız:) Benimki bir dilek sadece. O zaman mutlu anlarınız bol olsun diyelim Mrs. Kedi:)

      Sil
    3. Çok teşekkürler Mr. Kaplan :) Sizin de mutluluk anlarınız bol olsun :)

      Sil
  4. müthiş...renkler, yüzlerden akan mutluluk...herşey...nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  5. göl ve ağaçlar çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraflar efsane ve tabi bu mevsim sanırım en doğru zamanlardan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam zamanıydı :) Sonbaharda Karagöl dünyanın dört bir yanından fotoğrafçı ve doğa severe ev sahipliği yapıyormuş. Keşke profesyonel fotoğraf makinem olsaydı dediğim günlerden biriydi.

      Sil
  7. Böyle durumlarda tahtaya üç kez vuruyoruz ve Rabbim sizi nazarlardan korusun diyoruz. Ve aileyi çok sevenler olarak, bize hep böyle yazılarla gelin, diyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Hep böyle yazılarla gelmeyi ne kadar çok istiyorum bilemezsin Sevgili Buraneros :) Hayat... Bazen çoooook güzel, bazen çok zor. Zor anlar hızlandırılmış, güzel anlar ağır çekim olsa keşke ama o da tam tersi oluyor ne hikmetse :)) Yakalayınca tadını çıkarmak lazım :)

      Sil
  8. Yıllar önce yedi günde sekiz şehir gezdiğimiz bir Karadeniz turu yapmıştık. Gezdiğimiz o kadar yer içinde en çok Karagöl'ü beğenmiştim. Aradan yıllar geçse de güzelliği hâlâ aklımda. Fotoğraflar da çok güzle çıkmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Benim de Hopa'ya geldiğimden beri en sevdiğim yerlerden birisi Karagöl :) Belki yine gelirsiniz :)

      Sil
  9. İnstagramda da izlediğim için karıştırıyorum bazen neyi nerde gördüğümü :)
    Fotoğraflar enfes ve Arya' ya kocaman bir maşallah.. inanamadım fotoğraftaki sen sandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arya'yı gören şok oluyor Momentoscum :) 9 yaşında ama ayaklar 38 oldu, pantolonlarda 13-14 yaş alırken bile tereddüt ediyorum artık : D

      Sil
  10. Sonbahar renkleriyle nasıl da güzelleşmiş doğa. Muazzam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharın güzelliği büyülüyor beni özellikle son 3 yıldır :)

      Sil
  11. Çok güzel yerler. Doğa gibisi var mı 😊

    YanıtlaSil

Hayat'ın yeni çelmeleri...

Dün sabah okulda rahatsızlandım, 2 kez kustum ve midem delinircesine ağrımaya başladı. Evrim beni okuldan alıp acile götürdü. Bağırsak filmi...