Salı, Haziran 13, 2023

Aramızda kalsın...

Canım Ceren'in yazısını okuyunca yazmak istedim. 

Çok sevdiğim bir arkadaşım var. Bana göre o benim gizli en yakın arkadaşım. Gizli diyorum çünkü onun bu durumdan haberi yok :)) Aynı okuldayız, aynı yıl evlenmişiz, saçlarımız aynı, giyim tarzımız aynı, deniz, doğa aşkımız aynı... Tek fark benim kızım 10, onun kızı henüz 1 yaşında :)) Beraber yüzeriz, koşarız, yer içer coşarız, her işin altından beraber kalkarız ve çooooook eğleniriz. Ama yazın pek görüşemeyiz. Bazen hüzünleniyorum okul kapanacağı için ama olsun; iyi olalım da yine buluşuruz diyorum. 





İnanır mısınız bir zamanlar Hopa'da paket kahve servisi yoktu! Çok şükür artık var :)
...

30'dan sonra tüm sevdiklerim için tek şey söylemeye/düşünmeye başladım: "İyi olsun da varsın görüş(e)meyelim." Çok sevdiğim arkadaşlarım ya ülkenin ya da dünyanın diğer ucunda... İstanbul, Antalya, Ankara, Zonguldak, İngiltere, Amerika, Almanya... Bazılarıyla aramız eskisi gibi değil. Ne yapsam düzeltemedim. Bazen olmuyor :( Ama olsun iyi olsunlar da gerisi teferruat :) 

İnsan hep yalnız aslında. "En yakın arkadaşım" dediklerimiz yanı başımızda olsa bile gün geliyor saklıyoruz en derinimizi kendimize. Anlatsak yargılanırız, dışlanırız, kırarız, kırılırız belki de. Bazı şeyleri kendimize saklamak daha kolay ve daha az sancılı sanırım.

22 yorum:

  1. Bence otuzdan sonra aslında hep yalnız olduğumuzu fark ediyoruz. Sorsanız otuzdan önce böyle demezdim ama artık idrak ediyorum. Vee arkadaşınızla ne çok benzeşiyorsunuz, böyle bir yakın arkadaşa ihtiyacım var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi deyince her şeyi yapacak böyle yakın bir arkadaş herkese gerekli bence :)

      Sil
  2. Her insanın bir dönemi var.. birbirimize bir şey göstermek (ayna tutmak) için giriyoruz belki de hayatlarımıza. Görebilene, alabilene ne mutlu. Önemli olan geçirilen zamanların tortusu. Ne alâ yaşadıklarımızı cebimize koyup devam ediyorsak. <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsun Momentoscum :) Dönem dönem hayatımıza giren ve hayatımızı güzelleştiren insanlar oluyor. Yollar ayrılsa bile güzel hatıralar kalıyor her daim :)

      Sil
  3. İki arkadaşın gözlerinin hayata bakışı öyle benziyor ki birbirine.
    O bakışlar böylesi güzel gülüşlerle de bütünleşince içten dostluklara da merhaba denir elbette.
    Dostluğunuz daim olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çok tuhaf ama tahmin etmiştim çünkü fotoğraflarda hemen onu görüyordu gözüm, hep diyordum diğerleri de tatlı insanlar belli ama bu kız gerçekten ne güzel ne samimi bakıyor :) En yakınında olması gerçekten güzel bu insanın bence de, maşallah diyelim nice güzel anılarınız olsun birlikte.
    Ben sanırım "en" yakınımı 8 yaşımda buldum, o günden beri de birlikteyiz, bazen 6 ay oldu görüşmediğimiz ama hep sanki dün bırakmışız gibi karşıladık birbirimizi. Aslında böyle bir yakın arkadaşın olması hem şans hem şanssızlık çünkü diğer insanlarda da onun özelliklerini bekliyorsun. Halbuki belki de daha yüzeysel ama birçok arkadaş mı daha iyi bilemiyorum.. Ben bir de grup içinde olamıyorum, birebir ilişkilerde iyiyim ama üç dört kişi biraraya gelince konsantre olamıyorum kim ne diyor, kişilik özelliği sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O samimiyet sayesinde o kadar kolay anlaşıyoruz ki Funda ile :) Ay kırılacak, ay yanlış anlar, a zorda bırakırım falan hiçbiri yok. Dümdüz her şey! Yapalım mı? Yapalım! Ya da şimdi değil de şu zaman yapalım, öyle yapmayalım da böyle yapalım. Tüm diyaloglarımız böyle bitiyor inanır mısın Cerenim :) Fikirlerimiz, sevdiklerimiz, sevmediklerimiz de uyuşunca tadından yenmiyor bu arkadaşlık :D

      En yakınını 8 yaşında bulmuş olman ve hâlâ yakın olmanız ne kadar muhteşem! Araya yıllar da girse, yollar da girse buluşunca aynı sıcaklığı hissettiğin dostluklar çok kıymetli <3

      Sil
  5. Hayat 30'dan sonra da güzel, hem daha güzel. Biriktirilenleri güzel güzel harcama dönemi... Ondan sonrası daha güzel... daha daha sonrası muhteşem; demini almış kahve tadında. Yani yolunuz açık güzel kardeşim, tadını çıkarın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30'dan sonra her şeyi görmek ve olduğu gibi kabullenmek giderek kolaylaşıyor Sevgili Buraneros :) Arkadaşlıklar da daha keyifli oluyor bu yaşlarda :)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dönemde yaşama sizinle aynı pencereden bakan ve birbirinize karşılıklı güven duyduğunuz bir arkadaşınızın olması büyük ayrıcalık Mrs. Kedi:) Keyfini çıkarın:)

      Sil
    2. Gerçekten de bir ayrıcalık, büyük bir şans Mr. Kaplan :)

      Sil
  7. böyle arkadaşlar olması büyük şans tabisi :)

    YanıtlaSil
  8. Birlikte daha nice güzel maceralarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Her şey yolundadır diye düşünmek istiyorum!..

    Güzel aileye iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sevgili Buraneros :) Evrim taş düşürüyor. Küçük bir taş kırma operasyonu geçirdi. Cuma günü apar topar Rize'ye sevk ettiler ambulans ile. Ama şimdi daha iyi. İyi bayramlar diliyorum ben de :)

      Sil
    2. KuyruksuzKedim, çok geçmiş olsun..

      Sil

İyileştiren Sevgi

" Seni sevmeyi dünyanın en güzel şiiri yapacağım " demiş Edip Cansever. İnsan kendini sevilmeye layık görmeyince gerçekten sevildi...