Pazar, Haziran 11, 2023

Hızla akıp giden günler...

Haziran'ın 11'i olmuş bile!

Son günler çok hızlı geçti. Okulun son haftasına geldik. Nisan'da yaptığımız geleneksel bahar şenliğimizi yazamadan Mayıs gelip geçti. 


Pandemide ara vermek zorunda kalmasak 7. olacaktı ama olsun :) Tabi ki yine çuval yarışından sandalye kapmacaya, halat çekmekten kaşıkla yumurta taşımaya bir sürü eğlenceli oyun oynadık tüm okul :)) 
... 

Bizim okulda sosyal etkinlikler hiç bitmiyor. Turnuvalar, şenlik, sene sonu kutlamaları,mangallar... Her sene 8lere veda mangalı yapıyoruz. Bu yıl da Mayıs'ın son gününde yaptık. Yağmura rağmen keyifli bir gündü. 



... 

Haziran gelince evdeki gündem Arya'nın doğum günü ve ilkokul mezuniyeti oldu. Doğum günü kutlamaları, sınıf pikniği ve mezuniyet fotoğraf çekimi, yıl sonu gösterisi derken 10 gün göz açıp kapayıncaya dek geçmiş :) 








Öğretmeniyle aynı boya gelen minik(?) kuşum benim :)) 


Ne ara büyüdü bu kadar :D


Arya'nın sınıfının yıl sonu gösterisi olarak hazırladığı 
Aşık Veysel Şiir Dinletisi


Gösteri sonrası Arya, öğretmeni ve yakın arkadaşı Seda :) 


Doğum günü ve mezuniyet kutlamaları  günlerce sürünce araya balkonda mini piknik sıkıştırmaya karar verdik.




Hafta sonu gelince derin bir oh çekmedim desem yalan olur :)) Ama o rahatlık uzun sürmedi. Cumartesi gününü inanılmaz bir mide ağrısı ile yatakta geçirdim. Bu sabah biraz kendime geldim. Geldiğim gibi de ayaklanıp çocukları Nusret mayın gemisine götürdüm.



Dönüşte dondurma yedik. Şimdi evde Lego oynuyorlar. Az sonra badminton oynamaya çıkacağız. Çocuklu hayat çok hareketli çoook :))




12 yorum:

  1. Sizin bahar şenlikleri çok keyifli oluyor :)
    Arya cidden epey boy atmış maşallah. Nice güzel günleri olsun dilerim.
    Badmintona bayılırdım çocukken.. ne güzel bir teknik o fotoğraftaki ip germe olayı.. bizim zamanda yoktu böyle pratiklikler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizim okulda şenlik keyifli oluyor gerçekten de Momentoscum :)
      Arya hepimizi geçecek bu gidişle :D
      Bu taşınabilir badminton file seti çok hoşuma gitti benim de. Görür görmez attım sepete aldım :) Oynaması çok eğlenceli olan bir spor badminton. Başlangıçta biraz zorluyor ama alışınca farkına bile varmadan saatlerce oynayabilir insan :)

      Sil
  2. Aryam yaaaaaaaaaa <3 <3 <3 Nasıl büyüdü tatlı kuşum... Nice nice mutlu yıllara sağlık ve neşeyle. Mezuniyetini de kutluyorum nicelerine inşallah!
    Ya Rüya hakikaten dün ben de düşündüm ne ara büyüdüler, daha dün bebek değiller miydi?!? Of ya bazen bir an önce büyüsünler bazen de hiç büyümesinler diyorum.... Dün yazmışsın ergenlikleri yakındır diye ama bence bunlar tatlı ergen olacak bak :)))) Amin bin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm Cerenim <3 <3 <3 Tatlı ergen mi? Öylesi var mı ya :))) inşallah bizimkiler öyle olur :))

      Sil
  3. Ovv ne kadar dolu dolu geçmiş günler böyle. Geçmiş olsun ayrıca.

    YanıtlaSil
  4. Maşallah, çok güzel mezuniyetleri olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Yaz kutlamalarla gelmiş, aynı mutlulukla devam etsin! :)
    Arya'yı tebrik ediyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutlamalar bitmek bilmiyor bu aralar :) Teşekkürler :) Sevgiler...

      Sil
  6. oh oh etkinlik aktivite en güzel şeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günler dolu dolu geçince oh be yaşıyorum diyorum :)

      Sil

İyileştiren Sevgi

" Seni sevmeyi dünyanın en güzel şiiri yapacağım " demiş Edip Cansever. İnsan kendini sevilmeye layık görmeyince gerçekten sevildi...