Perşembe, Temmuz 04, 2024

3.. 2.. 1.. Kayıt

Şu an Hopa - Samsun yolundan bildiriyorum Sayın seyirciler :))

Uzun zamandır beklenen tatil için yola çıktık az önce. İlk hedefimiz Samsun :) 2 gece orda kalacağız; yarın Sevgili Buraneros ve Enn sevdiği kadın ile buluşacağız :) Heyecan dorukta! 

Samsun'dan sonra Eskişehir. Evrim'in dayısı ve yengesi bu sene taşındılar Eskişehir'e. Geçen yaz onlar gelmişler, beraber Hopa'da gezmiştik. Şimdi biz gidiyoruz; zaman nasıl da hızlı akmış.

Az önce ilk ölçü birimimizi tamamladık: 1 Fındıklı :))) Bizim evden Fındıklı 25km. Geçen yaz tüm mesafeleri bu birim ile ölçtük; 2 Fındıklı, 3 Fındıklı kaldı diye diye bitirdik yolları :)))

Fırsat buldukça yazacağım. 
Görüşmek üzere 🙋🏻‍♀️


Bu Gemide Ah Ben De Olsaydım

18 yorum:

  1. haha süper :)) yolunuz açık olsun neşeyle geçsin

    YanıtlaSil
  2. a ne güzel :) hepimiz adına kaldırın kadehleri samsun'da:)
    tatiliniz de huzurla, sağlıkla, neşeyle geçsin.

    YanıtlaSil
  3. Yolculuk böyle bir keyif işte... Tadını çıkaranlara selam olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle gidin güle güle gelin...

    YanıtlaSil
  5. Şahane :) Keyifli yolculuklar

    YanıtlaSil
  6. Ay Fındıklı dedin anılarım canlandı, ne güzeldi geçen yılki buluşmamız, nasıl da geçiverdi bir yıl...

    YanıtlaSil
  7. İyi tatiller demeyi unutmuşum, geri geldim :))

    YanıtlaSil
  8. Eskişehir'e hâlâ gitmemiş olmak da benim ayıbım herhalde :)

    YanıtlaSil

Beklenen Buluşma

Beklenen buluşma gerçekleşti; Sevgili Buraneros ve Enn sevdiği kadın ile buluştuk! O kadar harika bir akşamdı ki benim kelimelerim anlatmaya...