Cuma, Aralık 16, 2022

Çağıl Çağıl Susmak #2 - Kapı Komşusu Zıtlıklar

Bazen bir şey söylemek istiyorum ama ne diyeceğimi de bilemiyorum. Belki de sadece susup oturmam gerekiyor. Bilmiyorum.

Hani "Her şey zıttıyla kaim olurmuş" ya evrende, sukunet ile hiç susmadan konuşmak da kapı komşusu belki de birbirine. Belki de tüm zıtlıklar sırt sırta. Fırtına öncesi sessizlikler de bu yüzden belki de... Ya da sadece susmayı hiç bilmiyorum ben en basit haliyle. 


Pusulam Rüzgar - Melike Şahin ft. Mert Demir

7 yorum:

  1. Ya sabır deyip, sığınabildiğiniz bir limana yükünüzü boşaltın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toparlayıp konuşabilsem dökeceğim ama karmakarışık her şey zihnimde. Kelimeler bulutu var sanki.

      Sil
  2. Denize bakarken, balkondaki saksıda rüzgarla savrulan yaprağa bakarken, karıncaların hamarat bir düzen içinde koşturmalarını izlerken (vs) boylu boyunca bırakılabilir o yükler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okula yürüyerek gidip gelirken bıraktım bir kısmını. Bir kısmını senin de dediğin gibi mutfak camından denize bakarken bıraktım. Kalanı da bugün bisiklete binerken bırakmayı düşünüyorum Momentoscum :)

      Sil
    2. Yaw sana imrendim şimdi :) bisiklet aşkımı depreştirdin ama benimki 3 tekerlekli maalesef :) Neyse sevindim adına.. <3

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ara sıra cepten çıkıp gerçekleşse şu hayaller...

      Sil

Pazar Mesaisi ve Kendine Ait Bir Oda

Öğretmen olmak bazen eve sınav kağıtları ile gelmek, bazen gönüllü etüt yapmak, bazen gönüllü gözetmen olmak, bazen hem ana-baba olmak manas...