Perşembe, Aralık 29, 2022

Devası Bir Bekleme Odası

Hayat bazen tam bir bekleme odası gibi!

Oturdum bekliyorum. Elimde kitabım ve vişne likörü... Bekliyorum işte. 


Zamanı Durdurmanın Yolları - Matt Haig


*Kadınım - Tanju Okan

Bazen çok istenen şeyler gerçek olur ama hiç de hayallerdeki gibi olmaz. O yüzden mutlu olmak için illa ki hayallerin gerçekleşmesini beklemek yerine hayal ederken mutlu olmayı bilmek gerek sanırım.

*Kadınım şarkısının hikayesini Sevgili Momentos'tan dinleyin lütfen.


Öyle Sarhoş Olsam Ki - Tanju Okan

Bu da bonus olsun :)

9 yorum:

  1. Ben sanırım bir zamanlar şöyle bir laf etmiştim; hayaller gerçekleşmelerin önizlemesidir:) Hatta o başlıkla bir güne dair uzun da bir yazı da yazdım yanlış hatırlamıyorsam, bakacağım şimdi:)

    Doğru yoldasın yani...

    Bu vesileyle de çok sevdiğim, tanıdığıma çok sevindiğim bu güzel ailenin yeni yılını da kutlarım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor yoldan öğrenilen tecrübeler sonucu diyebilirim ki bazı hayaller gerçekleşmeden daha güzel; bazılarınınsa gerçekleştiğinde ne kadar güzel olduğunu hayal etmek mümkün değil Sevgili Buraneros :) Bu vesile ile ben de senin ve enn sevdiğin kadının yeni yılını kutlar, sağlık ve mutluluk dilerim :)

      Sil
  2. Hayat tuhaf bir bilmece, doğru yok yanlış yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bitti çözdüm derken son karede işlerin karışabildiği bir su doku gibi hayat bazen gerçekten de :)

      Sil
  3. Hiç beklenmedik anda gerçekleşen şeylerdir son yıllarda yaşadığım mutluluklar... debelenmemek gerek, akış daima iyidir.
    :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentoscum bugün öyle bir coşku var ki içimde anlatamam. Beklemediğim bir şeyden değil aksine hevesle beklediğim bir şeyden :) Büyük ihtimalle olmayacak, olsa da hayal ettiğim gibi olmayacak ama şu an beklemek içimi mutlulukla dolduruyor. Bazen beklemek varmaktan daha güzel :) Beklenmedik anlarda gelen güzel şeylerin verdiği mutluluk da paha biçilemez tabi ki :) Akıntıya karşı yüzmek yerine akışa ayak uydurmak en güzeli :)

      Sil
    2. Harika, bak şimdi beni de sardı senden gelen coşku :) <3

      Sil

Pazar Mesaisi ve Kendine Ait Bir Oda

Öğretmen olmak bazen eve sınav kağıtları ile gelmek, bazen gönüllü etüt yapmak, bazen gönüllü gözetmen olmak, bazen hem ana-baba olmak manas...