Çarşamba, Temmuz 19, 2023

Gerçekleşen Hayaller #1 - Yol

Yıllardır hayalini kurduğum gezmeli tozmalı, arkadaşlarla buluşup coşmalı tatil hayallerim bu yıl gerçek oldu - oluyor 🥳🥳🥳

İlk kısmı hemen anlatayım :) 13 Temmuz'da Hopa'dan yola çıktık; önce Rize'de hastaneye uğradık, Evrim'in stenti alındı. Sonrasında yola devam edip geç de olsa Samsun'a ulaştık. Tüm haftanın yorgunluğu ve yola çıkıp çıkamayacağımızın gerginliği ile tükenmiştirk ama Arya kalacağımız polisevinin önündeki lunaparkı görünce kaçınılmaz olarak bir süre onun lunaparkta çılgınca eğlenmesini izledik. Odaya gelir gelmez de uyuduk.

Bir tane foto çekmişim o da bu galiba :(

...

Tam bu noktada Sevgili Buraneros'un kulaklarını çınlatayım. Sevgili Buraneros ve hatta Enn sevdiği kadın ile yüzyüze tanışma hayalim vardı ama Evrim'in işlemi sonrasında yola devam edip edemeyeceğimiz belli olmadığı için önceden heveslenip plan yapmayayım dedim. Samsun'a varış saatimiz geç olunca da yapacak pek bir şey kalmadı maalesef.

Sabah erkenden kalkıp polisevine en yakın sağlık ocağına gittik. Ben fıtık için 4. iğnemi yaptırdım. Evrim de bir gün önceki işlemden sonra enfeksiyon riskine karşılık antibiyotik ve ağrı kesici istedi doktordan.

Doktor işlerimizi halledince polisevine geri döndük. Bana kalsa polis evinde ayaküstü bir şeyler atıştırıp hemen yola çıkacaktık ama Evrim madem uzun yola çıktık, nereden geçiyorsak oranın tadını çıkaralım deyince arkadaşlarımızın önerisi ile Atakum sahildeki Müdavim'de kahvaltı yaptık. Gerçekten muhteşem bir kahvaltıydı. Atakum sahilini çok beğendik ve tekrar gelmek üzere zihnimize not ettik.

Kahvaltı sonrası yine yollara düştük. Dura kalka akşam 8 civarı Eskişehir'e ulaştık. Yakın arkadaşlarımızdan Özlem, Eskişehirli ve ailesi orada yaşıyor. Hep beraber 2 gece onlarda kaldık. İlk gece Evrim ateşlendi, tir tir titredi. Sabahı zor ettik ama ilaçlarla biraz toparlandı.

Eskişehir'e gidip de oraya aşık olmamak mümkün değil sanırım. Sabah kahvaltıdan sonra Odunpazarı'na gittik. Önce balmumu müzesini, sonra da Odunpazarı Modern Sanatlar Müzesini gezdik. Çarşıdan hatıralık eşyalar alıp geze geze Eskişehir'in ünlü burgercisi Pino'ya gittik.

İlyas Salman müzenin en gerçekçi heykeliydi.

Odunpazarı Modern Sanat Müzesi

Odunpazarı Modern'in Cafesi

Odunpazarı çarşısında

...

Yemek sonrası eve geçip dinlendik. Hava biraz serinleyince tekrar çıkıp hayvanat bahçesine ve içinde kocaman bir masal şatosu olan Sazova parkına gittik. Tabi ki çocuklar çılgınca eğlendiler. Ben de en az çocuklar kadar eğlendim.

Mirket :)

Çöl tilkisi

Uzun zamandır istedikleri bel çantalarına sonunda kavuşan
3 silahşörler :)))
...

Ertesi sabah erkenden kalkıp Özlemler Ankara'ya, biz Fethiye'ye gitmek için yollara düştük yine. Benim çocukluk arkadaşım Şehnaz'ın eşi Oktay Fethiyeli ki o da çok yakın arkadaşım. İngiltere'den ailesinin yanına tatile geldiler. Volkan - Oktay gibi eski ev arkadaşlarımdan biri ve o da İngiltere'de yaşıyor - da onlarla birlikteydi. Yani bir taşla 4 kuş vurup Volkan'ı, Şehnaz'ı, Oktay'ı ve bebekleri Eliz'i görmüş olduk.

Öğleden sonra 4 gibi Fethiye'ye vardık. Oktay'ın önerisiyle Dove Apart Hotel'de yer ayırmıştık. Havuzlu, temiz, küçük bir apart. Arya ile Evrim direk havuza atladılar. Sonra duş alıp çıktık. Olaylara gittik ve bebek sevdik. Yemekten sonra Surf Blue Beach'teki plaj partisine gittik. Yorgun olmamıza rağmen çok eğlendik. Otele dönüşte yatağa 5 kala uyuduk sanırım :))

Tastamam 25 yılı devirdi dostluğumuz :)

Sabah pansiyonda kahvaltı yapıp çıktık. Akyazı plaja gidip yüzdük. Saat 4 gibi arkadaşlarımızdan ayrılıp Datça yoluna çıktık. Akşam 8 gibi Datça'daki kamp alanına vardık.

Devamını ayrı bir yazıda anlatayım :)