Salı, Temmuz 11, 2023

Acemilik çok zor...

Evrim'in stenti sorunsuz çıkarılırsa Perşembe günü tatil yolculuğumuza başlıyoruz. Tabi bir de ben hazırlıkları bitirebilirsem :(

Kamp için ihtiyaç listemizi çooook önceden yapmıştım ama her şeyi bir araya getirmeye başlayınca biraz işler çığırından çıkmaya başladı :( Topla topla bitmiyor gerekli malzemeler. Belki de bazılarını hiç kullanmadan geri getireceğiz ama işte ne olur ne olmaz diye ihtiyatlı olmaya çalışıyorum. 

Listenin bir  kısmı şöyle:

  1. Çadır
  2. Şişme yatak & Ayak Pompası
  3. Yastık, çarşaf, pike
  4. Ufak tencere ve tava
  5. Mini çaydanlık
  6. French Press
  7. Piknik seti (tabak-çatal-bıçak-maşa vs.)
  8. Termal çanta
  9. Termos
  10. Pilli ışık & El feneri &Pil
  11. Sıvı sabun
  12. Bulaşık Det. & Sünger
  13. Havlu
  14. Sinekkovar
  15. Ağrı kesici & Alerji hapı & Kaşıntı için krem & Güneş Kremi
  16. İlk yardım seti
  17. Şampuan, lif vs. duş malz.
  18. Elektrik uzatma kablosu & Şarj cihazları

Buraya kadar sadece temel malzemeleri yazdım. Bir de giysiler, deniz eşyalarımız, yedek ayakkabılar. Sandalye, şemsiye ve masamız zaten her daim bagajda. Bu kadar eşya 5-6 günlük kamp için fazla gibi geliyor ama neyi elesem içim rahat etmiyor. Geçen yaz yaptığımız bir gecelik kamp dışında tecrübemiz yok ve tam olarak neleri kullanıp nelere elimizi bile sürmeyeceğimizi çok merak ediyorum :D Geçen yaz deneyimlediğimiz mat ve uyku tulumu ile taşlık yerde uyuma işkencesinden sonra bu kez şişme yatak olmazsa olmazımı :D Bu kez en 20 - 25 gün eve dönmeyeceğiz. Datça'dan sonra Ege kıyılarında biraz daha keşif yapıp Çandarlı'ya babama geçeğiz. Orda da bir süre kalıp Dikili'nin koylarını gezip görmeyi planlıyoruz. 

Yukarıdaki satırları yazarken tek elenecek şeyin giysiler olduğuna karar verdim. Zaten ilk andan beri biliyordum ama son ana dek görmezden gelmek istedim. Kampta yıkama fırsatım olmaz diye fazla fazla kıyafet aldım ama gündüz deniz akşam da muhtemel serin havayı düşününce çok fazla şeye ihtiyacım olmayacak sanırım. 3-5 t-shirt, 2- 3 şort, 1 sweat işimi görür. Hadi her ihtimale karşılık bir de elbise alayım yanıma :D 

Evi temiz bırakmak istediğim için - mantıklı mı pek emin değilim - temizlik yaptım bugün. Şu anda da çamaşır makinesi çalışıyor. Az sonra da ütü yapmayı planlıyorum. Deli miyim acaba diye sorgulayacak oluyorum ama öyleysem kesin ben deli değilim diyeceğim için hemen vazgeçiyorum sorgulamaktan :)))

Yola çıkmadan tekrar yazmayı planlıyorum ama bakalım Hayat ne gösterecek bize :)


Özkan Uğur'un anısına...


PS: Etiketlerde görülen "Bucket List" mevzusuna gelmeyi unutmuşum :D Araba ile uzun yola çıkmak, uzun soluklu kamp macerası, gizli saklı koylar keşfetmek... ölmeden önce yapılacaklar listemde yer alan şeylerden birkaçı. Umarım yanlarına tik atmayı başaracağız :)

24 yorum:

  1. Ayyy, ben bile heyecanlandım, harika olacak. Listen çok yeterli . Aklıma fazladan gelen tek şey açılır kapanır plastik kaplardan belki olabilir . Bulaşık yıkamak için , ya da her türlü iş için işe yarar. Kullan at kâğıt tabak bardak çatal bıçak, bulaşık yıkamak gözünde büyüdüğünde harika geliyor. Musluklu bidon. Şu torba gibi olup su koyunca büyüyenlerden. El yıkamak için doldurup bir köşeye konabilir.. Bir kenara biraz kedi köpek maması da atın. Çöp torbalarınız çok kalın, sızdırmaz olsun, açık havada çöpe gelen çok okuyor, börtü böceğinden kuluna, kedisine hepsi başında .
    Çok eğlenin, eplenmediğiniz anlarda bile sonradan dönüp gülerek anlatacağınızı unutmayın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerilerin harika 😍 Özellikle el yıkamak için plan kesinlikle elzem! Hemen halledeyim eksikleri, çooook teşekkürler Handan 🥰 Dilerim tam da dediğin gibi çok gülerek hatırlayıp anlatacağımız anılarımız olsun 🤩🤗

      Sil
  2. Harikaymış. Evi kesinlikle temiz bırak. Dönüşte o yorgunlukta evi temiz görmek öyle iyi geliyor ki :) Şimdiden iyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Dönüşte temiz ev hayali bile güzel :)) Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. iyi tatiller çok güzel geçsin inşaallah. Hülya

    YanıtlaSil
  4. Evrim'e ve ailenize büyük geçmiş olsun. Stent deyince acaba kalple ilgili mi diye endişelendim, geçmiş yazılarınızdan olayın detayını öğrendim, çok üzüldüm. Böbrek taşının ağrısı felakettir, çektiğim için iyi bilirim. Bende de 7mm çapında bir taş oluşmuştu, bir sabah, aniden büyük bir sancıyla uyandım. Kırılacak büyüklükte olmadığı için ameliyatla almışlardı. Sağlığınız, mutluluğunuz daim olsun, iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mr. Kaplan :) Ses vermenize ayrıca çok sevindim :) Size de çok geçmiş olsun ve şu taşlar uzak dursun hepimizden :))

      Sil
  5. Bayıldım heyecanına, seyahat ve tatil budur işte. Çok yakıştı bayıldığım bu aileye... Sağlıkla ve iyi yolculuklar, keyfiniz artsın eksilmesin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecan tavan Sevgili Buraneros :D Yola çıktık önce hastaneye gidip Evrim'in durumunu netleştireceğiz ondan sonra uzun yol maceramız başlayacak :)

      Sil
  6. Şahsen ben kendim kamp sevmem ama seneye karavan kiralamaya yükselmeye başladım. :D Umarım çok güzel ve çok keyifli bir yolculuk yaparsınız, bol dinlenmeler. :)

    YanıtlaSil
  7. Iyi tatiller 🙂 mehtap

    YanıtlaSil
  8. Hadi iyi tatiller o zaman. En güzeli de koyları kesfetmek olur bana göre:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Koylar için çok heyecanlıyız ailecek :)

      Sil
  9. Kamp benim işim değil ama sizin adınıza heyecanlandım. Çocuklar küçükken her hafta sonu pikniğe gidilirdi o bile yorardı beni, hazırla, taşı, çıkar, yıka, geri getir, tekrar yıka. Çocuklar da mutlu olsa bari, biz tıkınırken onlar arabanın içinde oturup kaset dinlerlerdi :))) Yok yok problem bende, bu konuda mızmızım farkındayım. Ama size şahane bir tatil diliyorum, en güzelinden, en sorunsuzundan, en neşelisinden....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Hazırlık aşaması biraz yorucu gerçekten ama eşyaları indirip çadırı kurunca keyifli bir oh çekmek güzel olacak :)

      Sil
  10. bizim ailede de gelenek, yola çıkmadan temizlik yapılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu temizlik mevzuları miras gibi nesilden nesile geçen takıntılarımızdan :))

      Sil
  11. Ben kampa girsem tırla giderim sanırım 🙈🙈🙈

    YanıtlaSil

NeverEnding...

Sonu gelmez sorumluluklar... Okulların kapanmasına son 1,5 ay!  Sınavlar kapıda; tüm gün sınav hazırladım. Her sınıf için reading&writin...