Çarşamba, Temmuz 05, 2023

Bu Kız...

Bazen öyle biri girer ki hayatına, her şey alt üst olur. Şanslıysan hayatının altının üstünden iyi olduğunu* anlaman fazla uzun sürmez.

Anlayamazsan şansına küs!



Bu Kız - Son Feci Bisiklet 



Felaket - Zeynep Bastık


Evrim bu iki şarkıyı bana bakarak büyük bir keyifle söylüyor :))  "Seninle tanıştığımda saçımda bir tel ak yoktu, şimdi şu halime bak! Cadısın ama iyi ki benim cadımsın" diye de ekliyor her fırsatta :)) 17 yıl önce tanıştığımız için saçında hiç beyaz olmaması doğal tabi :D Cadı olduğumu ise hiç saklamadım, tanıştığımız ilk gece arkadaşlarımın bana "Rüya" yerine "Kâbus" dediklerini anlatmıştım Evrim'e :)) 

Kabul ediyorum benimle yaşamak kolay değil ama bensiz hayat da çok sıradan, tekdüze olurdu Evrim için. Evden çıkmadan, bilgisayar başında tüketirdi tüm ömrünü. Eminim :)) Ama şimdi öyle mi? Her gün yeni bir mücadele :)) 

Kolay değilim; en son söyleneceği en önce söylerim; bir kaşık suda fırtınalar koparabilirim hiç düşünmeden. Ama sevince de severim işte. İçim dışım bir olur, sevgimden şüphe etmene gerek kalmaz. Ama maalesef sadece sevmenin yetmediği anlar var hayatta. Öyle anlarda "Ben" olmak isterim, yeniden "Biz" olabilmek için "Ben"i bulmam ve onu doyurmam gerekir önce. O süreçte Evrim'in sabrı kurtarır ilişkimizi. Tüm deliliğime katlanır, fırtanın dinmesini, deliliğimin kabul edilebilir seviyeye inmesini - bitmesi mümkün değil çünkü - bekler. 

Bir ilişkinin yürümesi için her daim özveri gerekiyor. Zaman zaman roller değişiyor. Bazen alttan alan bazen zeytinyağ gibi üste çıkan oluyor insan. Aynı anda üste çıkmak için kavga etmenin anlamı yok eğer ilişkinin yürümesini istiyorsak. İngilizce'de "compromise" diye bir kelime var, anlamı "taviz vermek, uzlaşmak, anlaşmaya varmak". Anlaşmak için zaman zaman taviz vermenin kaçınılmaz olduğunu hatırlatıyor bu kelime bana. 

Sevdiğimiz, sevildiğimiz; uzlaştığımız ve elimizdekilerin değerini bildiğimiz güzel günler diliyorum hepimize :) 

... 

*"Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?" demiş Şems-i Tebriz. Güzel demiş :) 

12 yorum:

  1. Allah seni yaa iyi güldüm valla :)

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlarımın bana "Rüya" yerine "Kâbus" dediklerini anlatmıştım Evrim'e :))
    İlginç bir isim takmışlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haksız değiller :)) ilginç şekilde seviyorum ismimi ve lakabımı :)

      Sil
  3. Hahahha yine süper bir yazı... :) İki şarkı da favorilerimden <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem sözleri eğlenceli hem de melodisi güzel olan şarkıların yeri ayrı oluyor Momentoscum :)

      Sil
  4. Bizimkide herkese bizim cadı diye tanıtıyor beni. Çok sevmekten midir bazı cadılıklar bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :) Benim eşim de "Cadım öhömm pardon karım" diye tanıtıyor beni :)))

      Sil
  5. Her iki şarkıyı da pek severim öncelikle. :) Bu şarkılarla tanımlanmak da bence güzel birşey ya. Maşallah diyelin ilişkinize. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendce güzel bu şarkılarla tanımlamak :D Çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Ben de Can'a , hiç gıkını çıkartma , bile bile lâdes oldun, ne deli olduğum ortadaydı diyorum :) İyi ki varız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) İyi ki baştan uyarmışız :)) İyi ki varız 🥰

      Sil

İyileştiren Sevgi

" Seni sevmeyi dünyanın en güzel şiiri yapacağım " demiş Edip Cansever. İnsan kendini sevilmeye layık görmeyince gerçekten sevildi...