Pazar, Mart 12, 2023

Sevgi neydi?

"Sevgi neydi?

Sevgi iyilikti, dostluktu, emekti."

...

O kadar farklıyız ki Evrim'le... Ben eve girmek istemem, o evden çıkmak; ben bir güne on plan yaparım; o, on güne bir plan; ben 1 izler, 5 okurum; o 5 izler, 1 okur; ben aşırı tez canlıyım, o rahat kelimesinin vücut bulmuş hâli; o uslanmaz bir optimist, ben isabetli bir pesimist (gerçi bana göre benimki karamsarlık değil realistlik :)) Tüm bu farklarımıza rağmen bunca yıldır beni mutlu etmeye çalışıyor şu adam. Dün de ben mutlu olayım diye sahile geldi benimle :) O, verdiği özel dersler için deneme sınavı çözüp hazırlık yaptı; ben de dizinin dibinde kitap okudum. O kadar keyifliydi ki hiç eve dönmek istemedim. Dizinin dibinde kedi gibi mırlayınca üşüdüğü hâlde "Tamam biraz daha oturalım" deyip yine kendini feda etti :)



Dizinin dibinden ayrılmak istemedim :)



"Bir dahakine tek sandalye gelelim, seninkini boş yere taşımayalım." dedi; 
"Olur" dedim :) 



Kocam Bey pek sevmez fotoğraf işini, hep sabote eder ama bu kez şekil yapası gelmiş galiba :)))



16 yorum:

  1. Birlikte nice huzurlu, mutlu, sevgi dolu günler geçirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl geçip gidiyor günler anlayamıyoruz bazen; bir dönüp bakıyoruz yıllar geçmiş oluyor :)

      Sil
  2. Ay maşallah size :) 4. Fotoğrafta Arya’nın pozları gördüm resmen :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Canım Ceren'im :) Arya mimik yapınca bana benziyor diyordum ama fotolara bakınca pozları babasından almış dedim ben de :))))

      Sil
  3. Sevgi, bu fotoğraflardakiydi işte <3 :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel, ne hoş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Pek hoş bir gündü gerçekten :) İyi ki çektik bu fotoları diyorum bakıp bakıp :)

      Sil
  5. Kocan Bey iyi bir adam diyorum hep:) Muhteşemsiniz... Aşk da budur, sevda da budur, şefkat de budur... Nazım Usta'ya atıfla, mutluluğun fotoğrafı da çekilebiliyormuş dedim bir kez daha. Yani dedirttiniz! Nazar ritüelimizi de yapalım hemen ve tahtaya üç kez vuralım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sevgili Buraneros :) Kocam Bey'i iyilik sıralamasında Top 10'a aday yazdırırım :) Sürekli diyorum adam bu kadar iyi olsun karşısına çıka çıka ben çıkayım :)))

      Sil
  6. Zıtlıklar içinde bütüne ulaşmak, gerçek sevginin varlığını kanıtlıyor. Fizik dersinde de öyle öğretilirdi sanırım; "Aynı adlı kutuplar birbirlerini iterler- Zıt adlı kutuplar birbirlerini çekerler."
    Mutluluğunuz daim olsun. Yıllar öncesinin o unutulmayan filmini hatırlatmak da güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler öğretmenim :) Zıt kutuplar konusuna örnek olmak için biçilmiş kaftanız gerçekten :D

      Sil
  7. Hep böyle kalın değişmeden bir arada. Hülya

    YanıtlaSil
  8. nazar değmesin :)
    jehan barbur bu güzelim besteyi o kadar güzel sözlerle bezeyip söylüyor ki, her dinleyişimde içim mutlulukla doluyor.

    YanıtlaSil

Pazar Mesaisi ve Kendine Ait Bir Oda

Öğretmen olmak bazen eve sınav kağıtları ile gelmek, bazen gönüllü etüt yapmak, bazen gönüllü gözetmen olmak, bazen hem ana-baba olmak manas...