Perşembe, Ağustos 01, 2024

Güncelleme - Dolu Dolu Otuz Sekiz

Bugün benim doğum günüm. Dolu dolu 38 yaşındayım. Hatta eskilerin deyimi ile 39'dan gün almaya başlıyorum :D İki yaz sonra 40 olacağım 😵‍💫 Şaka gibi! 

Bu yıl Hayat bana ömürlük bir hediye - güncelleme: bebek değil :)) - verecek gibi. Bazı ihtimaller kapıda... Netleşince yazacağım. Beklemedeyim :) 

Akşam, Evrim'le Fındıklı'dan Aydın Boysan Meyhanesi'ne gidiyoruz. Kalkıp hazırlanmam gerek. Şimdilik netten bulduğum bir görsel paylaşayım. Detayları sonra yazarım ;) 



... 


Çok güzel bir akşamdı 😍


Tek içiyorsam 20'lik tam kararında :) 
(Dönüşte arabayı Evrim kullanacağı için hiç içmedi :) 


"... Memleketi herkes kendi meşrebine göre kurtarır
karşılamaz." 

26 yorum:

  1. Kutlu olsun çok sevdiğimiz genç kardeşimiz, seni pek çok ama pek çok seviyoruz; ben ve enn sevdiğim kadın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Buraneros ağabeyciğim :) Biz de ailecek sizi çok seviyoruz. Selamlar ve sevgiler 💕

      Sil
  2. Nice mutlu, sağlıklı, güzel haberli seneler diliyorum, 38 (39 mu yoksa) ;) kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu seneleriniz olsun sevdiklerinizle...
    Doğum gününüz kutlu olsun. 🌸
    Görselin güzelliğine, görseldeki kişiye hayranız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Atamız, olmazsa olmazımız ❤️

      Sil
  4. Nice senelere ailenizle sağlık huzurla. Haberi merakla bekliyoruz. Hülya

    YanıtlaSil
  5. çok mutlu, çok sağlıklı bir yeni yaş olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Nice yaşlara, yeni gelen her sayı sağlıkla, huzurla, sevgiyle gelsin. Aydın Boysan meyhanesi çok güzel, biz de geldiğimiz gün orada kahvaltı etmiştik. Yalnız sadece kahve içmek için girdiğimizde geri püskürtüldük, yalnızca kahve servisleri yokmuş, biraz küstük o yüzden :))) Sevgiler yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayıp etmişler birazcık :( Kahvaltısının da çok güzel olduğunu söyledi eşim bey, inşallah beni de götürecek bir gün kahvaltıya :)) Güzel dilekleriniz için teşekkürler ve sevgiler öğretmenim 🩷

      Sil
  7. sağlık ve iş konusunda versin sana hayat güzel şeyler :)

    YanıtlaSil
  8. Rüyako musssmutlu yıllar, çok güzelmiş mekan, sen de çok mutlu gözüküyorsun! Çoook sevindim 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Canım Ceren'im 💕 Pek güzel bir geceydi 🥰

      Sil
  9. nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim:)

    YanıtlaSil
  10. Doğum gününüz kutlu olsun, nice mutlu yaşlar ve bence daha iki yıl varken 38 ile 39 u atlamayıp hemen 40 oldum moduna girmeyin:) En güzel yaşlar bunlar.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Annem 3 yıl 29'da, 3 yıl 32'de kalmıştı ben de bi 3 yıl 38 kalabilirim :)))

      Sil
  11. Nice sağlıklı ve mutlu yaşlarınız, doğum gününüz kutlu olsun sevdiklerinizle birlikte. Fındıklı'da öyle güzel yerler mi varmış? Siz Hayat deyince aklıma ilk gelen Hayat Hanım:) Hep güzel haberlerinizi alalım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mr. Kaplan :) Epeydir sesiniz çıkmıyordu, sesinizi duymak - yorumunuzu okumak - içimi ferahlattı. İyi olmanıza çok sevindim. Fındıklı'dan son 1-2 yılda çok güzel mekanlar açıldı. Yakın arkadaşlarımız oralı, biz de sık sık gidiyoruz. Sevgiler, selamlar :)

      Sil
  12. Nice mutlu güzel yaşlara *-*
    Umarım dilediğiniz tüm güzelliklere sahip olacağınız bir yıl olur...

    YanıtlaSil

*Bir Garip Sevda

Nasıl çarpıyordu kalbi delicesine... İşte oradaydı! Sokağın karşısındaki lambanın altında duran şu arabanın içinde, "Gel" demesini...