Cuma, Haziran 12, 2020

Biraz Ekstra Renk Katmak Lazım Bazen Hayata

Son günler epeyce hareketli geçti. Cuma akşamı termoslarımızı doldurup sandalyelerimizi de alıp arkadaşlarımızla sahile indik. Hava kararınca bu kez biralarımızı alıp başka arkadaşlarımıza gittik. Cumartesi denize, Pazar önce kahvaltıya sonra yine denize gittik. Pazartesi akşamı sahildeydik. Salı da yine denizdeydik. Dün ve bugün evdeyiz :D (Lütfen sosyal mesafe içerikli linç girişimlerinizi kendinize saklayın, zira Corona bizim buralara hiç uğramadı, umarım hiç uğramaz da)







2 gündür kendimizi balkona verdik. Saksılar, toprak, çiçek, böcek :)) Geçen hafta Arya ile roka, tatlı kıl biber ve limon ekmiştik; dün de Evrim'le cherry domates ve maydanoz ektik; 2 tane çiçeğimizin saksısını değiştirdik. Bugün de balkona biraz daha fazla saksı koyabilmek için duvara monte edilen bir saksılık aldık.




Balkonla haşır neşir olmak iyi geldi hepimize. Bol bol balkonda vakit geçiriyoruz artık. Önceki gün balkonda oturup kahve içerken eşim "Herkes saçını başını düzeltmiş, kuaförlerin işi baya açılmıştır. Sen de gidip yaptır artık saçını istersen." dedi. Taa Corona'dan önce saçlarımın bir kısmını mora boyamayı planlamış ama hep ertelemiştim. Eşim hatırlayınca dedim gidip yapayım. Bugün gidip hallettim :)  Daha önce -sanırım 4-5 yıl önce- mor yapmıştım saçlarımı, 1-2 sene önce de pembe yapmıştım. Seviyorum değişiklik yapmayı. 





Ne zaman biraz farklı bi'şey yapsam 1-2 yıl önce aile hekimimize gittiğimde aramızda geçen bir diyalog geliyor hep aklıma. Mesleğimi soran doktora öğretmen olduğumu söylemiştim, o da "Kesin İngilizce öğretmenisinizdir." demişti. Doğal olarak "Nereden bildiniz?" diye sordum. Cevap olarak aynen şöyle dedi: "Biz okurken hepimiz İngilizce öğretmenimize aşıktık. Sizin gibi uzun boylu, marjinal, güzel bir kadındı o da.". Gülümseyip geçmiştim tabi ki çünkü doktorun amacı kabalık yapmak değildi asla :) Yarın ne olur bilmem ama bugün ben de kendimi yenilenmiş ve mor saçlarıyla hoş bir kadın gibi hissediyorum :)

Değişiklik iyi geliyor insana :)


22 yorum:

  1. O kadar sosyalleşip kuaföre gitmemek olmaz, korona uğramamışsa eğer oralara hiç olmaz. Çok hoş olmuşsunuz ,çok yakışmış.
    Havalarla birlikte moraller de düzeliyor,harika.
    Balkon bizde de hayatın şu an çoğunun geçtiği yer konumunda.Çiçek ekemiyorum çünkü bakamıyorum,bir heves alıp sonra sulamaya bile üşenince solup gidiyorlar.
    Bol keyifli günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de bakma konusunda çok iyi değiliz ama bu kez çok hevesliyiz ve elimizden geleni yapıp deneyelim dedik :)

      Sil
  2. süper
    MOR saçlarla hayal ettim seni
    çünkü ofisten açtım bloğu ve fotoğraflar görünmüyor
    belki de fptpğraflarda vardır mor saçlarınla sen
    Çılgın kadınları farklı bir çizgisi olanları hep sevmişimdir
    deniz, arkadaşlar sohbet deyince beni benden aldın
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fotoğraf koydum mor saçlı :D Hep söylüyorum hayat arkadaşlarla, denizle, sohbetle, aşkla güzel :)

      Sil
  3. Renkli saçlara bayılıyorum. Bakması zor ve çabuk akıyor diye biliyorum. O yüzde hiç cesaret edemedim. Mor rengini de çok severim. Saçınızda da çok hoş olmuş.
    Doktor da çok iyi bir tesbitte bulunmuş. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renkler hemen akıyor ama hayat da öyle, her şey gelip geçici. Renkler akıp gidecek diye saçımızı bile boyamazsak bitip gidecek diye de yaşamayız hayatı gibi geliyor bazen :) Aklına eseni yapmak lazım bazen :)

      Sil
  4. Oh lâ lâ:)))
    Sizi böyle görmek ne güzel. Ailecek, arkadaşlarınızla birlikte, deniz, bira, balkon keyfi... Arya çok güzel:)
    Mor saçlı halinizi görünce çok şaşırdım. Eşim tv dizilerinde sıklıkla bana sorar, bak bu kadını tanıdın mı diye. Şimdiye kadar bu soruya benim evet dediğimi tarih yazmamıştır. Sonra, hatırlatmaya çalışır, hani şu dizide bilmem kim rolünü oynamıştı ya. Beynim büyük bir gürültüyle çalışmaya başlar. Eşim gibi çok sayıda dizi izlesem bari, ne gezer, hepsi üç beş diziye yarım yamalak bakmışımdır.
    Ama o benden daha iyi bilir hangi dizileri izlediğimi:) Sonra bir destek daha çıkar, ya der, hani bilmem kimin karısını oynuyor. Şaşırip kalırım. Yok artık, derim. Bu o olamaz. Eşim kendinden emin ve beni şaşırtmış olmanın haklı gururu içinde, "O" der, gülümser.

    Size şaşırmamın nedeni de bu. Yanlış anlamayın, güzel bir kadınsınız fakat saçlarınızı mora boyatıp bambaşka bir şekilde karşıma çıkınca gözlerime inanamadım. Kim acaba bu güzel kadın, o da komşularından biri olmalı:) Yazınızı okuyorum, belli ki o sizsiniz. Yine de satır aralarında "İşte bu da komşumuz Dilek!" gibi bir cümle arıyorum.

    Bu konuda kadınlar gerçek bir sihirbaz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşinizle aranızda geçen konuşmalar bizim evde de sık sık yaşanıyor :) Madem şaşırdınız halime, saçlarımı boyatmamın bir sebebini daha anlatayım ben size o zaman :) Saçlarımı bu yıl anlık bir kararla oldukça farklı asimetrik bir modelde kestirdim. Yaşadığımız yerde hiç yoktu ama sonra pıtır pıtır benzerlerim çıkmaya başladı. Sevdiğim insanlarla benzeşmekten hiç rahatsız olmam ama çok hoşlanmadığım kişilerle benzeşmeye başlayınca değişim kaçınılmaz oldu :D Bakalım bu restimi görecekler mi :) Görüp de arttırırlarsa sıradaki modelde farkı epey açmayı planlıyorum :))))

      Sil
  5. Mor saç bir süredir düşündüğüm ama cesaret edemediğim bir renk. Cesur kadınları seviyorum, kim ne der demeyenleri:) ayrıca da yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram'da bir paylaşım vardı bir ara. Tam hatırlamıyorum ama "Gelmiş geçmiş en büyük jüri: El-Alem" gibi bir şeydi :))) Hayatımızı kimseye göre değil, kendi kafamıza göre yaşamalıyız değil mi ama :D

      Sil
  6. Hepsini iyi yapmışsınız:) Herkes önlemini alıp, ortamı gözlemleyip çıksa sorun yok zaten. Sorun tedbirsiz olanlarda. Umarım, böyle böyle hep beraber atlatalım bu günleri :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ikinci dalga falan vurmadan atlatılır bu Corona derdi en kısa sürede. Çok teşekkürler :)

      Sil
  7. oh çok sevindim bu haberlere, arkadaşlar sahil balkon organik tarım ve marjinal öğretmene çok yakışmış oh yaa bu günleri de gördüüük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat hep iniş çıkışlarla dolu! İyiyken tadını çıkarmak lazım :)

      Sil
  8. Offff çok güzelsin, ışıltılısın, kocaman bir MAŞALLAH! öncelikle :) Denizden bu kadar uzak kalmış bir deniz aşığı olarak sen ne zaman o güzel Karadeniz'i yazsan ve fotoğraflasan, ben resmen moral depoluyorum. Gidemesem de, orada duruyor ya, yetiyor! <3 Rengarenk kal e mi canım arkadaşım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman görüntülü konuşsak ne güzel ışıl ışıl, ışık gibi bir kadın var orda, uzakta ama sanki yanıbaşımda diye geçiriyorum içimden <3 <3 <3 Denize her gidişte, hatta her bakışta aklımdan seni de geçiriyorum ki paylaşmış olalım denizi :)

      Sil
  9. hareketli, moral verici bir paylaşım cıvıl cıvıl. Umarım virüs hiç uğramaz oralara, biz yine güzel anlarınızı okuruz. Bu arada saçınız yakışmış:) Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  10. Oh harika bir hafta olmuş. Mor saçlarını güle güle kullan. Ben de bakıyorum beyaz bırakıp kısacık kestirsem miii, boyatıp perma mı yaptırsam. Karar veremedim henüz. Bu virüs olmayaydı perma yaptıracaktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim henüz hiç beyazım yok ama daha önce de yazmıştım olsa boyamam, öyle bırakırım çünkü bırakan arkadaşlarım var ve bence çok karizmatik oluyor :) Sana sa kesinlikle yakışır Handan abla ama sen nasıl mutlu olacaksan öyle yapmalısın tabi ki :) Önemli olan aynaya baktığında yüzünün gülmesi :)

      Sil
  11. Çok güzelsin beh <3
    Oralarda iyi olduğunu okumak iyi geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram filtreleri ve azcık makyaj sağolsun :D Güzel bakan, güzel görüyor <3 Çok teşekkürler, sevgiler <3

      Sil

Son Günler

Salı günü yine Trabzon'daydık. HPV ve Smear sonuçlarım negatif yani temiz çıkmış. Bu güzel haber :) Ama - olmasa şaşarım - yaralar var...