Perşembe, Haziran 10, 2021

Bir şeyler biterken...

Bugün cidden çok güzel bir gündü.

Sabah duş alıp giyinip hazırlandım. Dünden seçtiğim kıyafetler tam da hayal ettiğim gibi oldu ki çoğu zaman evdeki plan çarşıya uymuyor ve 3-5 kez kıyafet değiştirdiğim oluyor :D Hava güneşli ama bunaltacak kadar sıcak değildi. Okulda az dersim vardı. Okul sonrası eve gelip biraz dinlendim. Sonra Arya'nın ödevlerine baktık birlikte. Akşam da anne-kız hamburger yemeye gittik. Sohbet ettik, kelime bulmaca oynadık. Dönüşte sahilde muhteşem bir günbatımını izledik heyecanla. El ele yürüdük ve şarkılar söyleyerek eve geldik. Arya kalan ödevini bitirince yıkandı ve birlikte ev yenileme programı izledik. Sonra babasıyla gıdıklamaca oynadılar ve sonunda uyudu. Onlar uykuya hazırlanırken ben de kendime - sadece kendime - peynir tabağı hazırlayıp şarap koydum. Bu satırları da müzik ve şarap eşliğinde loş ışıkta yazıyorum. Muhteşem bir gündü :) 








20 yorum:

  1. Bazı günler büyülü başlayıp büyülü biter :)

    YanıtlaSil
  2. "Kendine zaman ayırabilmek" nasıl da ihmal ettiğimiz bir konu.
    Oysa insan olarak, birey olarak buna nasıl da ihtiyacımız var.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok ihtiyacımız olan şeyi hep erteliyoruz maalesef, bu da bitsin, şu da bitsin, o da bir geçsin... Oysa kendimize öncelik vermeliyiz ki biz iyi olunca geri kalan her şey de iyi olsun :)

      Sil
  3. oğlum küçükken (aslında hâlâ) birlikte izlemeyi en çok sevdiğimiz programlardan biriydi ev yenileme programları :) o dönüşümü izlemek hoş bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık izlerken son halini görebilir hale geldik kızımla :)

      Sil
  4. <3 canım benim. maşallah size..

    YanıtlaSil
  5. dünün kumaşı sanki farklıydı değil mi, benim de günüm çok güzel geçti, akşam peynir-şarap-loş ışık kısmını da yapsaymışım tam olacakmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dün gerçekten farklı bir güzellikteydi gün :)

      Sil
  6. O muhteşem güne ben de katıldım yüreğimle <3 :) fotoğraflara sevgiyle bakıyorum hala :))

    YanıtlaSil
  7. arya çok şeker yaa maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Umarım büyüdüklerinde de böyle vakit geçirmek isterler bizimle:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep aynı şeyi düşünüyorum. Ergen kafasına girip bizi beğenmez olacak mı acaba bir gün :)))

      Sil
  9. cruella adlı filmi izle :) olmazsa sölerim yine başka şeysiler :)

    YanıtlaSil
  10. Arya'lar hep mi güzel olur. Neşeniz daim olsun. Keyifli cümleleriniz içimi açtı. Yarın akşam da bizim keyifli bir günümüz olacağını umuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Size de şimdiden bol keyifler :)

      Sil

İkigai

İkigai, şu anda okuduğum kitabın adı. Kitabın alt başlığı "her güne mana ve neşe katmak".  Kısaca açıklamak için  Wikipedia 'y...